Kuvaus
Hankintaosastomme kilpailuttaa ja neuvottelee yrityksemme käyttötavarat eli kaiken sen, mikä ei ole asiakkaillemme myytävänä, mutta mitä tarvitsemme jokapäiväisessä toiminnassamme myymälöissä, jakelukeskuksissa ja pääkonttorillamme. Etsimme nyt määräaikaista hallinnon asiantuntijaa tukemaan hankintaosastomme arkea. Mikäli innostut Excelin pyörittämisestä, (hankinnan) prosessien viilaamisesta ja järjestelmien parissa työskentelystä, voisi tämä olla sinulle sopiva paikka!
Hankintaosaston hallinnon asiantuntijana työskentelet sopimushallinnon parissa, vastaat hankintaosaston prosessipäivityksistä ja toimit tilausjärjestelmämme pääkäyttäjänä. Työskentelet mielelläsi myös numeroiden parissa, sillä olet osaston kustannusseurannassa ja budjetoinnissa mukana. Hyvät viestintä- ja vuorovaikutustaitosi pääsevät tehtävässä hyötykäyttöön, sillä teet sujuvaa yhteistyötä sisäisten sidosryhmiemme kanssa, luot selkeitä ohjeistuksia ja koulutat uusia käyttäjiä tilausjärjestelmämme saloihin. Kaiken kaikkiaan tämän tuikitärkeän roolin tavoitteena on sujuvoittaa hankintaosastomme tekemistä.
Kyseessä on vuoden mittainen määräaikaisuus ja toivomme, että voit aloittaa työt mahdollisimman pian. Toimipisteesi sijaitsee pääkonttorillamme Espoon Niittykummussa, ja voit työskennellä alun perehdytyksen jälkeen hybridityömallimme mukaisesti. Tämä tarkoittaa sitä, että työskentelemme vähintään puolet kuukaudesta viihtyisällä toimistollamme ja muutoin voi työskennellä myös etänä.
Tällaisia asioita toivomme sinulta
– Soveltuvaa työkokemusta. Sinulla on kokemusta esimerkiksi hallinnollisista työtehtävistä tai hankinnan parista. Eduksi luetaan myös kokemus kaupan alalta, projektityöskentelystä ja järjestelmän pääkäyttäjäroolista.
– Tehtävään soveltuvaa koulutustaustaa. Sinulla on esimerkiksi korkeakoulututkinto kaupalliselta alalta.
– Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa. Tässä tehtävässä työkielesi on pääsääntöisesti suomi, mutta englantia käytät muun muassa kansainvälisen emoyhtiömme kanssa. Saksan osaaminen nähdään eduksi, sillä osa materiaaleistamme sisältää saksaa.
– Järjestelmäosaamista ja tietojenkäsittelytaitoja. Office-ohjelmat ovat sinulle vanhoja tuttuja ja etenkin Excelin kaavat ovat sinulla hallussa. Opit nopeasti uudet järjestelmät ja viihdyt pääkäyttäjäroolissa, jossa ratkot erilaisia järjestelmään liittyviä ongelmatilanteita.
– Tarkkaa ja itsenäistä otetta työntekoon. Viet asioita aktiivisesti eteenpäin, osaat priorisoida tehtäviä ja langat pysyvät käsissäsi isompienkin kokonaisuuksien parissa.
Tätä kaikkea tarjoamme sinulle
– Varmistamme palkkatasa-arvon yrityksessämme yhdenvertaisella palkkausjärjestelmällä. Tämän tehtävän aloituspalkka on 3600 €/kk, mutta palkkaus tarkentuu valitun henkilön kokemuksen, osaamisen ja lopullisten vastuiden mukaan.
– Lidl on suuri ja kansainvälinen yhtiö, joka tarjoaa roppakaupalla erilaisia sprinttejä, polkuja ja maratoneja. Voimme vakuuttaa, että meillä saat kaikki kookkaan yhtiön positiiviset puolet. Perehdytyksesi tulee olemaan perinpohjainen ja saat loistavat mahdollisuudet oman osaamisen kehittämiseen, sillä meillä on kattava koulutusvalikoima. Käytämme vuosittain 2,5 miljoonaa euroa työntekijöidemme kouluttamiseen.
– Lidliläisenä saat kuuden prosentin henkilökunta-alennuksen myymälöissämme sekä e-passin ja erilaiset kumppanuusedut käyttöösi. Lisäksi järjestämme henkilöstölle tapahtumia ja tuemme lidliläisten hyvinvointia työterveyshuollolla.
– Modernit työskentelytilat Espoon Niittykummun pääkonttorillamme, josta löytyy kuntosali ja tarjolla on välipalahedelmiä sekä virvokkeita. Toki meillä on myös joustavat työajat ja mahdollisuus osittaiseen etätyöskentelyyn.
– Reilun työilmapiirin ja työpaikan, jossa saat olla oma itsesi – olemme sitoutuneet tekemään töitä turvallisen työympäristön sekä yhdenvertaisuuden eteen. Arvomme ovat tehokas toiminta, arvostus, luottamus, käytännönläheisyys ja yhteisöllisyys, ja meillä toimitaan näiden mukaisesti.
Tule työkaveriksemme!
Muodostat tulevan esihenkilösi kanssa pienen mutta sitäkin osaavamman kahden hengen tiimin, jossa vastaatte hankintaosaston hallinnollisesta puolesta. Hankintaosastollamme on avoin ilmapiiri ja olemme kaikki yhtä mieltä siitä, että vaativistakin töistä selvitään yhdessä huumorin voimalla. Halukkaat pääsevät myös esittelemään leipuritaitojaan koko osaston yhteisillä “korppukahveilla”.
Hae tehtävää täyttämällä sähköinen hakulomake 16.2.2025 mennessä. Liitä mukaan CV:si ja hakemuksesi. Kerro hakemuksessasi, koska pystyisit aloittamaan työt.
Hankinnan tiimikoordinaattori Inka Auvinen (puh. +358405367816) vastaa ilomielin kysymyksiisi maanantaina 10.2. klo 10-11 ja torstaina 13.2. klo 13-14.
HAUN AIKATAULU
Alla näet kuvauksen rekrytointiprosessin etenemisestä. Hyödynnämme hakijaviestinnässä sähköpostia ja puhelinyhteydenottoja, joten seurailethan näitä kanavia rekrytointiprosessin aikana.
Vko 7-8 Hakemusten läpikäynti ja puhelinhaastattelut
Vko 8 1. Haastattelukierros
Vko 9 2. Haastattelukierros
Vko 9 Suositusten tarkistaminen ja valintapäätökset
Kannustamme kaiken ikäisiä työnhakijoita hakemaan meille rohkeasti töihin. Emme hyväksy minkäänlaista syrjintää, ja sitoudumme tasa-arvoiseen sekä syrjimättömään rekrytointiin. Arvostamme työyhteisön monimuotoisuutta ja teemme töitä yhdenvertaisuuden eteen. Toivomme hakijoiksi eritaustaisia henkilöitä, kuten eri-ikäisiä, eri sukupuolta olevia ja eri kieli-, kulttuuri- tai vähemmistöryhmiin kuuluvia.
Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä
Katso kaikki työpaikat: kaikkityopaikat.fi/tyopaikat