Kuvaus

Haemme asiakkaallemme DB Schenkerille asiakasneuvojaa Back Office -tiimiin määräaikaiseen työsuhteeseen.

Asiakasneuvojana sytyt asiakaspalvelusta, mutta et kaihda rutiininomaista työtä tietokoneen äärellä. Työpäiväsi koostuvat tilausten syöttämisestä tilausjärjestelmään, kuljetusten buukkaamisesta, reklamaatioiden käsittelystä sekä jonkin verran Excel-raporttien työstämisestä, joten perus Excel-taidot ovat välttämättömät. Et myöskään pelkää asiakaspalvelua kasvotusten, puhelimitse tai sähköpostitse. Työskentely tapahtuu logistiikkaympäristössä, joten kokemus logistiikka-alalta on eduksi, mutta ei välttämätöntä. Työ on kokopäivätyö, ja työaika on arkisin klo 7–17.

Tehtävässä menestyäksesi olet asiakaspalveluhenkinen, tarkka ja omaat hyvän asenteen työntekoon. Sinulla on hyvät IT-taidot ja pystyt palvelemaan suomeksi ja englanniksi. Muu kielitaito on plussaa! Tehtävään saat kattavan perehdytyksen. Tehtävässä edellytetään työturvallisuuskorttia. Työpaikka sijaitsee lähellä Turun satamaa.

Työt alkavat heti ja kestävät kesäkuun 2026 loppuun. Tehtävässä on mahdollisuus jatkoon, mikäli asiakkaamme tarpeet jatkuvat.

Haethan tehtävään mahdollisimman pian, sillä työt alkavat heti, kun sopiva henkilö on löytynyt.

Amiko on kotimainen henkilöstöpalveluihin keskittynyt yritys. Toimintamme taustalla ovat vankka kokemus ja laaja toimialatuntemus. Tarjoamme töitä, jotka joustavat elämäntilanteesi mukaan, tuovat uusia haasteita tai kasvattavat osaamistasi -sinun tarpeesi mukaisesti. Työllistämme sinut ja pidämme sinusta huolta urapolullasi. Tutustu meihin sivuillamme – olemme myös Facebookissa @amikooy ja Instagramissa @amikosuomi

Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä


Katso kaikki työpaikat: kaikkityopaikat.fi/tyopaikat