Kuvaus
Haluaisitko yhdistää taloushallinnon asiantuntijuutesi, järjestelmätaituruutesi sekä kykysi hallita kokonaisuuksia? Onko kiinteistösijoittamisen toimiala erityisen lähellä sydäntäsi? Innostutko myös konsernilaskennasta?
Jos vastasit kyllä, saatat olla etsimämme Financial Controller vahvistamaan kiinteistösijoittamisen asiakkuuksien yksikköämme. Tuleva tiimisi työskentelee pääosin Helsingissä, mutta monipaikkaisen työn ja hyvin joustavan hybridimallin ansiosta voit työskennellä myös muilta toimipisteiltämme käsin.
Financial Controllerina vastaat suurten kiinteistösijoitusasiakkaiden taloushallinnon kokonaisuudesta ja olet keskeisessä osassa kiinteistösijoittaja-asiakkaiden palvelutiimissä. Työskentelet tiiviisti oman asiakastiimin ja asiakkaiden yhteyshenkilöiden kanssa, varmistaen ensiluokkaisen asiakaskokemuksen. Yksiköstä löytyy kokeneita konkareita ja tuoreempia osaajia, joita kaikkia yhdistää vahva osaaminen kiinteistökirjanpidon ja omistajaraportoinnin saralta.
Yksikkö kasvaa vauhdilla, ja sinulla on erinomainen mahdollisuus päästä mukaan uusien asiakkuuksien haltuunottoon. Roolissa pääset myös hyödyntämään ja vahvistamaan asiantuntemustasi taloushallinnon erityiskysymyksissä ja konsernilaskennassa sekä osallistumaan asiakkaidemme taloushallinnon prosessien ja automaation kehittämiseen.
Arkesi koostuu muun muassa
– kuukausiraportoinnista yhtiön johdolle, omistajille ja sidosryhmille (FAS, IFRS)
– erillisyhtiöiden (Oy, KOY, KKOY, as.oy) tilinpäätösten ja konsernitilinpäätösten laadinnasta
– aktiivisesta asiakasyhteistyöstä ja konsultoinnista esim. konsernilaskentaan liittyvissä kysymyksissä
– sisäisen laskennan raportointitehtävistä
– taloushallinnon päivittäis- ja asiantuntijatehtävistä
– verotukseen liittyvistä tehtävistä.
Profiilisi
Sinulla on monipuolista kokemusta ulkoisesta laskennasta, kirjanpidosta ja tilinpäätöksistä. Aiempi kokemus kiinteistökirjanpidosta on eduksi, tosin tärkeintä on aito halu kehittyä juuri tämän toimialan asiantuntijaksi.
Meille myös persoonallasi on suuri merkitys. Vaalit asiakaskokemusta ja edistät yhteistyötä proaktiivisesti ja konsultoivalla otteella. Moniasiakasympäristön vaihtelevassa arjessa hyppäät uusiin tilanteisiin uteliaasti ja rohkeudella. Aikataulupaineista tai useista samanaikaisista tehtävistä huolimatta työskentelet järjestelmällisesti ja työnjälkesi säilyy laadukkaana. Työn tulevaisuuden murros edellyttää erinomaista mukautumiskykyä sekä valmiutta hyödyntää kehittyvää teknologiaa.
Tehtävässä onnistumisen edellytykset ovat
– vähintään 2 vuoden kokemus monipuolisista kirjanpidon ja tilinpäätöksen tehtävistä
– vahva kiinnostus kiinteistösijoittamisen toimialaa kohtaan
– soveltuva korkeakoulutustausta (esimerkiksi liiketalouden tai kauppatieteiden alalta)
– sujuva suomen ja hyvä englannin kielen taito.
Miksi juuri meille?
Annetaan tiimiläisten kertoa:
“Tiimissämme omat ja muiden selkeät vastuu- ja erityisosaamisalueet sekä kattavat materiaalit mahdollistavat asiantuntijatyöhön keskittymisen. Vastauksia saa monesti nopeasti, eikä asioita tarvitse aina rakentaa tyhjästä. Toisaalta myös mukautumiskyky on tarpeen tässä työssä opin lähes joka päivä jotain uutta.”
“Yhteistyö sujuu erinomaisesti, ja tiedän, että voin aina pyytää apua ja neuvoa muilta. Tiimissä on hyvä henki, ja kiitämme ja annamme positiivista palautetta herkästi. Myös esihenkilö on aivan huippu: hän pitää langat käsissään ja huolehtii, että työmäärät pysyvät kohtuullisina.”
Azetsilla olet liiketoimintamme sydän
Meillä pääset osaksi kansainvälistä ja kasvavaa organisaatiota, jossa jokaisen yksilöllinen panos ja näkemys on tärkeässä osassa yhteistä tarinaamme. Luotamme työntekijöidemme asiantuntijuuteen, ja meillä pääsee keskittymään laadukkaan palvelun tuottamiseen alan parhailla työkaluilla – alan parhaiden kollegoiden tukemana. Etsimme jatkuvasti parhaita tapoja kehittää niin asiakaskokemusta kuin työntekijöidemme arkea. Kasvumme nojaa vahvasti automaatiokehitykseen ja tulevaisuuden työtapojen ja teknologioiden omaksumiseen.
Monipuolisten tehtävien ja osaavan asiantuntijayhteisön lisäksi ammatillista kehittymistä tukevat esimerkiksi kattava koulutustarjonta, työnkiertomahdollisuus ja ison talon mahdollistamat urapolut. Ihmisen kokoinen arki, joustavat työajat ja hybridimallilla työskentely tukevat henkilöstömme hyvinvointia ja arjen tasapainoa.
Kiinnostuitko?
Mahtavaa! Kuulemme mielellämme lisää sinusta. Hakeminen on helppoa ja nopeaa – täytä vain yhteystietosi sekä lisää CV:si, hakemuskirjeesi ja alustava palkkatoiveesi. Haethan tehtävää mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään sunnuntaina 20.4.2025 – tai miksei jo tänään! Arvostamme yhdenvertaisuutta ja monimuotoisuutta työyhteisössä, joten odotamme innolla hakijoita eri taustoista.
Jos jokin jäi askarruttamaan, yksikönvetäjä Miika Sillanpää antaa mielellään lisätietoja (miika.sillanpaa@azets.com). Saat hänet kiinni myös puhelimitse numerosta 0503645172 torstaina 3.4. klo 8-16 välillä ja torstaina 10.4. klo 8-16 välillä.
Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä
Katso kaikki työpaikat: kaikkityopaikat.fi/tyopaikat