Kuvaus

Haemme Atrialle Seinäjoelle vakituiseen työsuhteeseen Financial Controlleria

Millainen työ on tarjolla ✨

Tarjolla oleva työ Financial Controllerina on monipuolinen ja vastuullinen tehtävä Atrian kansainvälisessä talouden palvelukeskuksessa (Atria Shared Service Center Finance). Palvelukeskuksemme asiantuntijuutta hyödyntää 30 konserniyhtiöitämme Suomessa, Ruotsissa ja Tanskassa. Tässä roolissa teet merkityksellistä työtä osana palvelukeskusta toimien erityisasiantuntijaroolisi lisäksi esihenkilönä kirjanpitotiimille.

Työtehtävässäsi vastaat kirjanpidon prosessien kehittämisestä ja harmonisoinnista. Olet avainroolissa myös kehittämässä uutta analytiikkaa muuttuviin taloushallinnon tarpeisiin. Osallistut erityisasiantuntijaroolissa erillisyhtiöiden verolaskelmien tekoon, veroilmoitusten läpikäyntiin, tuloksen ja taseen analysointiin. Ohjeistat erillisyhtiöitä myös ALV-kysymyksissä. Tehtävässäsi olet tiiviisti mukana niin budjetoinneissa kuin tilintarkastuksenkin prosesseissa. Tehtävässäsi osallistut myös ulkoisen laskennan projekteihin.

Millaista osaajaa haemme

Olet kokenut ja monipuolista talousosaamista omaava senior-tason ammattilainen. Sinulla on korkeakoulututkinto kaupalliselta alalta. Vahvuuksiasi ovat mm. lokaalien kirjanpitostandardien hallinta (IFRS-standardien osaaminen etu), käyttöomaisuuskirjanpito- ja vero-osaaminen. Kiinteistöveroasiat ovat sinulle myös tuttuja. Olet kiinnostunut jatkuvasta sääntely-ympäristön kehityksen seurannasta. Sinulla on käyttökokemusta erilaisista taloushallinnon järjestelmistä ja niiden kehittämisestä. Työotteesi on järjestelmällinen – olet tarkka ja vastuuntuntoinen. Sinulla on halua oppia uutta ja intoa nostaa kehittämisideoita esille. Työyhteisössä osoitat Can Do -asennetta. Esihenkilönä olet reilu, kannustava ja helposti lähestyttävä. Pidät ihmisten johtamisesta ja sinulla on hyvät vuorovaikutus- ja tiimityötaidot. Viestit sujuvasti suomeksi ja englanniksi. Hyödyt työssäsi myös ruotsin kielen osaamisesta.

Mitä tarjoamme sinulle

Tarjoamme sinulle työtehtävän, jossa saat sopivasti haasteita ja mahdollisuuden kehittää itseäsi ammatillisesti. Töitä ei tarvitse tehdä yksin, vaan tukenasi on osaavat esihenkilöt, oma tiimi ja palvelukeskuksen monialainen ammattilaisten työyhteisö. Osana isoa kansainvälistä ruokataloa tarjoamme sinulle kilpailukykyiset työsuhde-edut, kuten liukuva työaika, mahdollisuus hybridityöhön, lounas-, virkistys- ja kulttuuriedut. Sinulla on myös mahdollisuus työsuhdepolkupyörään. Meillä ruokatalossa tietysti myös syödään hyvin. Talomme tarjoaa kahdesti päivässä ilmaiset välipalat ja mahdollisuuden tehdä edulliset ruokaostokset henkilökuntamyymälässämme. Tulet myös kuulumaan henkilöstörahaston piiriin. Työsuhteesi on vakituinen ja työpisteesi Atrian Seinäjoen konttorilla.

Kysy lisää ja hae!

Lisätietoa tehtävästä antavat Mikko Nieminen, Head of Financial Shared Service Center, puh 050-334 1940 ja Nina Ojaniemi, Senior Vice President Finance, puh 040-179 2975. Tavoitat Mikon parhaiten pe 8.11. klo 13-14, ma 11.11. klo 14-15 ja to 14.11. klo 12-13. Ninan saa parhaiten kiinni ma-to klo 15-16. Hakuaika päättyy 24.11., joten toimi pian!

Atria

Atria on vastuullinen kansainvälinen ruokatalo, jonka päätuote on hyvä ruoka. Me Atrialla haluamme tarjota ihmisille hyvän ja merkityksellisen työn, hyvinvoivan ja arvostavan työympäristön sekä mahdollisuudet kehittymiseen. Koska hyvästä työstä tulee parempi mieli.

Puhelin: 0103168256 Sähköposti: rekrytointi@atria.com Sijainti: Itikanmäenkatu 3

Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä

Tagged as: