Kuvaus
Onko taloushallinto intohimosi ja talouden prosessien kehittäminen leipälajisi? Haluatko olla osa innovatiivista ja kehittyvää organisaatiota, jossa arvostetaan asiantuntemusta, vastuunkantoa ja uuden oppimista? Jos vastasit kyllä, meillä on sinulle täydellinen paikka! Haemme nyt suurten asiakkaiden yksikköömme
Financial Controlleria
Tehtävässä tuotat ja kehität parhaita mahdollisia ratkaisuja asiakkaidemme taloushallinnon raportointiin ja prosesseihin. Saat laajan tehtävänkuvan, jossa vastaat, että asiakkaan raportointi on ajallaan ja oikein ja pääset ratkomaan monipuolisesti eri asiakkuuksissa nousevia talouden erityiskysymyksiä. Työtä tehdään tiiviissä yhteistyössä oman tiimin, asiakastiimien ja asiakkaiden yhteyshenkilöiden kanssa. Tuet asiakastiimiä asiakkuuteen liittyvissä, myös päivittäisissä asioissa. Tukenasi on osaava asiakastiimi ja laaja kollegoiden verkosto. Osaamisesi syvenee niin taloushallinnon erityiskysymysten (verotuskysymykset, yritysjärjestelyt, konsernilaskenta) kuin kollegoiden kysymysten kautta. Lisäksi pääset kehittymään ja oppimaan konsernilaskennan tehtävissä.
Tehtävät
– kuukausiraportointi yhtiön johdolle, hallitukselle ja sidosryhmille
erillisyhtiöiden tilinpäätösten ja konsernitilinpäätösten laadinta
asiakkaiden konsultointi mm. yritysjärjestelyihin liittyvissä kysymyksissä
– sisäisen laskennan raportointitehtävät
– kassavirtaennusteet, tulos- ja tase analyysit tietyissä asiakkaissa
verotukseen liittyvät tehtävät
– aktiivinen yhteistyö ja tapaamiset asiakkaiden kanssa
automaation hyödyntäminen asiakkuuksissasi
Toivomme sinulta löytyvän
– Kokemusta monipuolisista kirjanpitotehtävistä ja tilinpäätöksen laadinnasta
– Oppimisen nälkää, oma-aloitteista työotetta ja vastuunkantokykyä
– Ymmärrystä taloushallinnon prosesseista ja jo hankittua osaamista taloushallinnon järjestelmistä, esim. MS Business Central
– Kykyä tunnistaa ongelmakohtia ja löytää niihin ratkaisuja, joilla saavutetaan tehokkuutta ja kilpailukykyä sekä hyödynnetään monipuolisesti taloushallinnon järjestelmiä ja automaatiota
– Sujuva suomen ja englannin kielen taito
– Valmiutta tehdä monipuolisia tehtäviä ja tarvittaessa myös juoksevaa kirjanpitoa
– Kaupallinen tutkinto (esim. tradenomi)
Haluamme, että viihdyt meillä!
Tarjoamme sinulle mahdollisuuden kehittyä taloushallinnon huippuammattilaiseksi monipuolisten tehtävien ja mielenkiintoisten suurten asiakkaiden tuomien haasteiden parissa. Matkallasi sinua on tukemassa osaava, innovatiivinen ja innostava tiimi. Osana yli 400 hengen rautaista taloushallinnon osaajajoukkoamme pääset rakentamaan kansainvälisen ja kasvavan yrityksen menestystarinaamme.
Tulevat tiimikaverit nostavat henkilöstökyselyissä erityisen positiivisena esiin mm. työn monipuolisuuden, omaehtoisuuden ja joustavuuden sekä mahdollisuuden ammatilliseen kasvuun ja kehittymiseen. Työtä voit tehdä Helsingistä käsin, tai vaihtoehtoisesti myös muualta Suomesta, sillä etätyöt sujuvat meillä luonnollisesti ongelmitta.
Kiinnostuitko?
Odotamme sinua innolla tiimiimme – haethan siis tehtävään mahdollisimman pian, viimeistään 18.12.2024.
Mikäli joku asia jäi askarruttamaan, olethan yhteydessä Miika Sillanpäähän, p. 050 364 5172. Miika vastaa mielellään kysymyksiisi.
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 8 000 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Haluatko tietää lisää työskentelystä Accounting -liiketoiminnassamme? Lue blogimme Azetsin CI-ryhmä kehittää parhaita työtapoja tai Töissä taloushallinnon ammattilaisena! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:
@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @X
Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä