Kuvaus
Onko sinulla erinomaiset vuorovaikutustaidot ja asiakaspalveluhenkisyyttä? Hallitsetko sujuvasti suomen, ruotsin ja englannin kielen sekä kirjallisesti että suullisesti? Onko sinulla aiempaa kokemusta monikanavaisesta asiakaspalvelusta ja ymmärrystä logistiikka-alasta, ehkä jopa kokemusta kuljetusalalta? Oletko ongelmanratkaisukykyinen ja pystyt työskentelemään itsenäisesti sekä osana tiimiä myös etäyhteyksin?
Jos nyökkäilit myöntävästi, kannattaa lukea ilmoitus loppuun ja laittaa meille viestiä osoitteeseen careers (at) shipit.fi.
Asiakaspalvelumme on tunnetusti yksi Suomen parhaista, ja haluamme jatkaa tämän laadun ylläpitämistä. Asiakkaamme arvostavat sekä palveluitamme että saamaansa asiakaspalvelua.
Työtehtäväsi keskittyvät monikanavaiseen asiakaspalveluumme, jossa pääset käyttämään kielitaitoasi ja hyviä tietoteknisiä taitojasi. Nopeatempoisessa työympäristössämme paineensietokyky ja tarkkuus ovat valttejasi. Olet valmis oppimaan uusia järjestelmiä ja omaksut ne nopeasti.
Viime vuosien kasvu on vienyt meidät kansainvälisille markkinoille, ja olemme laajentaneet toimintaamme Ruotsiin. Tästä syystä ruotsin kielen taito on meille erittäin tärkeää ja katsotaan merkittäväksi eduksi.
Työaika meillä on 37,5 h/viikko. Etätöiden lisäksi tapaamme muutamia kertoja kuukaudessa Lahden toimistolla, joka sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien varrella rautatieaseman vieressä. Perehdytys tapahtuu lähes kokonaisuudessaan Lahdessa, joten ole valmis aluksi matkustamaan toimistolle useamman kerran viikossa.
Ominaisuudet, joita sinulta kaipaamme:
-Erinomaisia vuorovaikutustaitoja ja asiakaspalveluhenkisyyttä
-Suomen, ruotsin ja englannin kielen kirjallista ja suullista taitamista
-Monikanavaisen asiakaspalvelun aiempaa kokemusta
-Ymmärrystä logistiikka-alasta sekä ehkä jopa aikaisempaa kokemusta kuljetusalalta
-Ongelmanratkaisukykyä
-Itsenäistä työotetta ja halua toimia osana tiimiä myös etäyhteyksin
-Paineensietokykyä ja tarkkuutta nopeatempoisessa työssä
-Hyviä tietoteknisiä taitoja ja kykyä omaksua uusia järjestelmiä
Eduksi katsomme:
-Kokemuksen verkkokaupoista, Är du insatt i transportbranschen, och är du en kommunikationssäker och försäljningsinriktad person som är redo att ta ansvar och satsa allt för att säkerställa att kundens paket och försändelser kommer fram? I en kundtjänstsituation står du stadigt på jorden och hanterar kunder professionellt via telefon, e-post och chatt.
Om du känner igen dig, då är det dags att läsa vidare och skicka in din ansökan så snabbt som möjligt till Careers (at) shipit.fi.
Vår kundservice är känd som en av de bästa i Finland, och vi är fast beslutna att fortsätta leverera denna höga kvalitet. Våra kunder uppskattar inte bara våra tjänster utan även den service de får.
Dina arbetsuppgifter är helt fokuserade på vår flerkanaliga kundservice. Du har en stark förmåga att lyssna på kundens behov och, när det passar, föreslå fler av våra omfattande tjänster. Din roll är att serva både befintliga och nya kunder snabbt och effektivt.
Vår starka tillväxt de senaste åren har öppnat fantastiska möjligheter på den internationella marknaden, och vi har nu etablerat vår första filial i Sverige. Det betyder att du är redo att betjäna våra kunder flytande på svenska, finska och engelska. Goda kunskaper i svenska ses som en betydande fördel.
Vi arbetar 37,5 timmar per vecka. Förutom distansarbete träffas kundserviceteamet en gång i veckan på vårt kontor i Lahtis, som ligger bekvämt nära tågstationen. Under introduktionsperioden kommer du att vara på plats i Lahtis dagligen för att fördjupa dig i logistikkunskap.
Kvalifikationer vi söker hos dig:
-Utmärkta kommunikationsförmågor och en kundservice- och försäljningsinriktad attityd
-Tidigare erfarenhet av flerkanaliga kundtjänstuppgifter
-Skriftlig och muntlig färdighet i svenska, finska och engelska
-Förståelse för logistikbranschen och gärna erfarenhet inom transport
-Problemlösningsförmåga och proaktivitet
-Självständighet och förmåga att ta ansvar
-Självständigt arbetssätt och vilja att arbeta som en del av ett team även på distans
-Stresstålighet och noggrannhet i ett snabbt arbetsklimat
-Goda IT-kunskaper och förmåga att anamma nya system
Meriterande:
Tidigare erfarenhet av e-handel
Erfarenhet av försäljningsarbete
Om detta låter som rätt möjlighet för dig, är det dags att öppna e-posten och skicka din ansökan till careers (at) shipit.fi med ämnet Ansökan till Shipits kundservice. Berätta för oss varför just du skulle vara vår nästa nyckelperson och bifoga ditt CV samt ditt löneanspråk.
Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä