Kuvaus

Vi avser utöka vår Operations avdelning med en ytterligare vakans. Du kommer att ingå i ett team som ansvarar för den operativa skötseln av våra fartyg. Du kommer att vara i daglig kontakt med såväl befälhavarna som med internationella mäklare och andra intressenter och arbeta som en ship operator.

I arbetsuppgifterna ingår bl.a:

– Informera befälhavarna om nya resor samt att skicka behövlig dokumentation till fartyget
– Kalkylering och fakturering
– Köpa bunker till fartygen
– Specialuppgifter efter intresse och kompetens
– HR-assistentuppgifter; backup för löneräkning, rapportering till Inkomstregistret, kontroll av reseräkningar samt att delta vid arbetsintervjuer inom företaget.

Dina egenskaper:
Vi söker dig som är intresserad och ivrig av att (sannolikt) lära dig en helt ny bransch, uppskattar ett arbete i en omgivning där dagarna sällan är lika varandra.

Du är strukturerad och stresstålig. Har du dessutom en släng av bra humor, är punktlig och noggrann är det passande personliga egenskaper för arbetet. Du behöver även vara bekväm med att vara tillgänglig på telefon utanför ordinarie arbetstider.

Då vår verksamhet är mycket internationell är goda kunskaper i engelska i såväl tal som i skrift nödvändiga. Fördjupade Excel kunskaper är meriterande liksom god förhandlingsteknik. Tidigare HR-erfarenheter är även de mycket meriterande.

Dina erfarenheter:
Till din utbildning tänker vi oss att exempelvis en ekonomiskolning kan vara lämplig. Tidigare arbetserfarenhet av kontorsarbete kan också vara meriterande.

Skicka in dina handlingar snarast, intervjuer med lämpade kandidater hålls fortlöpande.
08:30 – 17:00 må-fre

Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä


Katso kaikki työpaikat: kaikkityopaikat.fi/tyopaikat

Tagit: