Kuvaus

Scania Finans Ab (Scania Rahoitus) hakee nyt Vantaan Tuupakan toimipisteeseen vakituiseen työsuhteeseen

CUSTOMER SUPPORT SPECIALISTIA

Scania Finans AB on reilut 100 henkeä työllistävä rahoitusyhtiö, jonka Suomen yksikössä työskentelee tällä hetkellä 6 henkeä. Kuulumme kansainväliseen Scania Financial Services ryhmään, joka toimii yhteensä 66 maassa.

Scania Finans AB rahoittaa yritysasiakkaille raskaaseen kalustoon liittyviä hankintoja Pohjoismaissa ja Baltiassa. Rahoitamme uusia ja käytettyjä kuorma-autoja, perävaunuja, päällirakenteita, erillismoottoreita ja latausratkaisuja. Yhtiömme rahoituskannan koko on yli 2 miljardia euroa.

Mitä työ sisältää?

– Rahoitussopimusten käsittely ja hallinnointi sekä muut monipuoliset rahoitusyhtiön back office -tehtävät
– Rahaliikenteeseen liittyvät tehtävät. Esimerkiksi saapuvien ja lähtevien suoritusten sekä ostolaskujen käsittely yms.
– B2B asiakkaiden sekä kuorma-automyyjien palvelu puhelimitse ja sähköpostitse (mm. myynnin tukeminen rahoitukseen liittyvissä asioissa sekä sopimusmuutosten tekeminen)
– Raportointiin liittyvät tehtävät

Miten ja missä me työskentelemme?

– Työskentelemme Scania Suomen pääkonttorilla Vantaan Tuupakassa (toimipiste valmistui 1/2025)
– Scania Finanssin Suomen vahvuuteen kuuluu 6 henkeä. Customer Support -tiimissä työskentelee kanssasi 2 muuta alan ammattilaista. Työssäsi raportoit yksikön vetäjälle eli branch managerille.
– Työskentelemme pääasiassa toimistolla arkisin n. klo 9-17 (joustavasti). Customer support -tiimin töissä läsnäolosta on valtavasti hyötyä ja tämän vuoksi etätyö on mahdollista maksimissaan n. 1 päivänä viikossa sopimuksen mukaan (perehdytysjakson jälkeen).
– Myös osa-aikaisuudesta voidaan sopia (esim. 4pv/viikko)

Mitä toivomme sinulta

– Aktiivinen ja oma-aloitteinen työote sekä huolellisuus ja tarkkuus ovat ehdottomia edellytyksiä tehtävässä suoriutumiseen
– Tehtävään soveltuva kaupallinen koulutus
– Toivomme, että sinulla on aiempaa kokemusta vastaavanlaisista tehtävistä ja ymmärrät valmiiksi perusasiat rahoitukseen liittyen. Oikea asenne on meille tärkeintä ja tulet saamaan tehtävään joka tapauksessa tarvittavan perehdytyksen mutta emme halua aloittaa perehdyttämistä kertomalla sinulle mitä korko tarkoittaa.
– Kuorma-auto toimialan tai kuljetusyritysten tuntemuksen katsomme eduksi mutta se ei ole edellytys
– Sinulla on hyvät tietotekniset taidot ja omaksut nopeasti uusia järjestelmiä
– Sujuva suomenkielen taito ja kyky hoitaa asioita myös englanniksi. Lähimmät työkaverisi puhuvat suomea mutta tulet olemaan tekemisissä myös kansainvälisten kollegojesi kanssa, jolloin työkieli on englanti. Ruotsinkielen taidon katsomme eduksi mutta se ei ole vaatimus.

Mitä kaikkea tarjoamme sinulle?

– Työpaikka hyvin toimivassa ja toiminnastaan paljon kiitosta saavassa tiimissä, jossa sinun kanssasi työskentelee ja sinut perehdyttää alan huippuosaajat
– Vakituinen työsuhde vakavaraisessa ja maineikkaassa kansainvälisessä yhtiössä sekä hyvät kehittymismahdollisuudet
– Uudet viihtyisät toimitilat Vantaan Tuupakassa (jossa on mm. henkilöstönkuntosali ja oma lounasravintola)
– Kilpailukykyinen palkka (josta olemme valmiita keskustelemaan kanssasi heti ensimmäisessä haastattelussa)
– Lounas ja virike-etu sekä mahdollisuus työsuhdepolkupyörän hankintaan
– Kattavat työterveyshuollon palvelut

Lisätietoja tehtävästä antaa Suomen yksikön vetäjä, branch manager Matti Tanninen puh. 010 555 5370. Soittoajat 23.1.2025 klo 9:30-11:30 ja 31.1.2025 klo 15-17. Voit laittaa Matille kysymyksiä myös sähköpostitse (matti.tanninen@scania.com) tai Linkedinin kautta.

Hakemukset palkkatoiveineen pyydämme lähettämään mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 4.2.2025 mennessä oheisen hakulinkin kautta. Tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä


Katso kaikki työpaikat: kaikkityopaikat.fi/tyopaikat