Kuvaus

Tampereen AutoCenter Oy on vuonna 2002 perustettu vakavarainen omistajavetoinen perheyritys. Kasvu ja jatkuva kehittyminen perustuu vahvaan osaamiseen ja aidosti asiakasta huomioivaan palveluotteeseen. AutoCenterin palveluksessa työskentelee yli 50 autoalan huippuammattilaista. Keskeisin AutoCenterin toimintaa ohjaava ajatus on, että autoalalla voi erottautua kilpailijoista positiivisesti vain paremmalla asiakaspalvelulla ja osaamisella tuotteet ja palvelut ovat kaikilla samat. Tavoite on luoda automyyntiin ja -huoltoon palvelukokemus, jossa korostuu ammattimaisuus ja osaaminen, mutta rennolla ja asiakasta kuuntelevalla otteella.

AutoCenter Oy etsii motivoitunutta ja järjestelmällistä autosihteeriä tiimiinsä. Työnkuvaasi kuuluu erittäin laajasti toimistotehtäviä, jotka liittyvät autokauppaan ja yrityksen päivittäisen toiminnan tukemiseen. Sinulla on kyky hallita monimutkaisia prosesseja tehokkaasti ja yhtäaikaisesti. Olet hyvä ihmisten kanssa, etkä pelkää ratkaista ongelmia itsenäisesti, kun niitä tulee eteen. Haluat tehdä asiat paremmin ja kehität hallinnon tekemistä systemaattisesti yhdessä kollegoiden kanssa.

Mitä odotamme sinulta:
– Aikaisempi kokemus hallinnollisista tehtävistä autokaupan parissa
– Tarkkuutta ja kykyä hallita monimutkaisia prosesseja
– Hyvät viestintä- ja organisointitaidot
– Kyky työskennellä tehokkaasti kiireisessä ympäristössä ja tiimissä
– Sujuva suomen kielen taito, muu kielitaito katsotaan eduksi

Tarjoamme sinulle:
– Kilpailukykyisen palkan ja edut
– Mahdollisuuden työskennellä ammattitaitoisen tiimin kanssa dynaamisessa ympäristössä
– Mahdollisuuden kehittää ammattitaitoasi sekä yrityksemme prosesseja
– Erittäin hienon työympäristön Lielahdessa ja mahdollisuuden työskennellä laadukkaiden merkkien parissa

Haluatko jutella paikasta lisää? Soita Anna Virtaselle, puh 040 561 8792. Meille hakeminen on nopeaa ja helppoa. Worknow:n lupaus on, että olemme sinuun henkilökohtaisesti yhteydessä.

Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä

Tagged as: suomi