Kuvaus
Haluatko kehittää osaamistasi yhdessä maailman johtavista rakennusteollisuuden yrityksistä? Oletko asiakaspalveluhenkinen ja ripeästi toimeen tarttuva työntekijä? Jos vastasit kyllä, saatat olla etsimämme asiakaspalvelukoordinaattori! Osana kansainvälistä Saint-Gobain-konsernia, olemme mukana rakentamassa kestäviä, erinomaisia elinympäristöjä ja parantamassa ihmisten elämänlaatua. Lisätietoa: www.saint-gobain.fi
Etsimme Saint-Gobain Finland Oy:n asiakaspalveluun positiivisia, reippaita ja palveluhenkisiä
ASIAKASPALVELUKOORDINAATTOREITA
määräaikaisiin tehtäviin 1.3.-31.10.2025 ajalle Helsingin Pitäjänmäelle. Myös lyhyempi työjakso ajalla 1.5.-30.9.2025 on mahdollinen. Asiakaspalvelukoordinaattorin keskeisimpiä tehtäviä ovat asi akkaiden palveleminen puhelimitse ja sähköisissä kanavissa, myyntitilausten käsittely SAP-järjestelmässä sekä muut asiakaspalvelun tehtävät. Saint-Gobainin asiakaspalvelussa pääset osaksi huipputiimiä ja saat tehtäviisi kattavan perehdytyksen. Työaika on arkisin klo 8-16.
Mistä arkemme koostuu?
yritysasiakkaiden palveleminen puhelimitse ja sähköisissä kanavissa
tilausten vastaanottaminen ja niiden käsitteleminen SAP-järjestelmässä
tilaus-toimitusprosessiin liittyviin kysymyksiin vastaaminen
säännöllinen yhteydenpito asiakkaisiin, Saint-Gobainin sidosryhmiin sekä ulkoisiin logistiikkakumppaneihin
Minkälainen henkilö onnistuu meillä?
Asenne on tärkein! Jos sinulla on halu oppia ja halu tehdä, pääset jo pitkälle.
Välität oikeasti asiakkaista – haluat tarjota hyvää palvelua ja varmistaa, että asiakas on tyytyväinen.
Otat vastuuta omasta tekemisestäsi ja olet tarkka ja huolellinen.
Sinulla on positiivinen asenne myös kiireisinä päivinä, jolloin työn alla on useita kyselyitä samanaikaisesti.
Kommunikoit mielelläsi ja olet siinä taitava sekä puhelimitse että kirjallisesti.
Tulet hyvin toimeen muiden kanssa ja haluat yhteistyöllä saada tiimisi onnistumaan.
Olet rohkea, luotat ongelmaratkaisukykyysi ja tartut myös haastavien tilanteiden selvittelyyn.
Suomenkielen lisäksi työt sujuvat myös englanniksi ja/tai ruotsiksi.
Aiempi kokemus asiakaspalvelusta, tilauskäsittelystä sekä rakennusalalta tai rakennustuotteiden parissa katsotaan eduksi.
Mitä tarjoamme sinulle?
Viihtyisän työyhteisön sekä osaavan ja ammattitaitoisen tiimin tuen
Arvokasta työkokemusta B2B-asiakaspalvelusta ja rakennustuoteteollisuuden alalta
Osaamista laajasti koko toimitusketjun osalta muun muassa asiakassopimuksiin, tuotteisiin, tuotantoon ja kuljetuksiin liittyen
Osaamista SAP-toiminnanohjausjärjestelmästä sekä kontaktienohjausjärjestelmistä
Mahdollisuuden kehittyä yhdessä maailman johtavista rakennusteollisuuden yrityksistä
vastuullisen ja hyvän työnantajan – meidät on valittu CDP:n Climate Change A-listalle työstämme vastuullisemman rakentamisen eteen. Tavoitteenamme on olla hiilineutraali vuoteen 2035 mennessä. Lisäksi olemme sertifioitu TOP Employer -huipputyönantaja, jolle toiminnan ja henkilöstön osaamisen sekä työympäristön kehittäminen ovat keskiössä.
Tehtävään sovelletaan rakennusaine- ja betoniteollisuuden toimihenkilöitä koskevaa työehtosopimusta ja palkkaus on vaativuusluokan 4 mukaisesti työsuhteen alkaessa 2555 eur/kk.
Lisätiedot
Lisätietoja tehtävästä antavat asiakaspalvelupäälliköt Merja Enqvist p. 050 469 4969 ja Karoliina Lindgren p. 040 822 3135.
Kiinnostuitko? Hae tehtävää nyt!
Hae tehtävään 9.2.2025 mennessä hakujärjestelmämme kautta. Lisääthän mukaan hakemuskirjeen ja CV:n liitteinä. Käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana.
Saint-Gobain – Making the World a Better Home
Autamme rakentamaan erinomaisia elinympäristöjä ja parantamaan ihmisten elämänlaatua. Yhdistämme mukavuuden ja vastuullisuuden parantaaksemme ihmisten hyvinvointia tänään ja tulevaisuudessa. Ratkaisujamme löytyy kaikkialta arjestamme aina rakennuksista liikenteeseen, infrastruktuuriin ja teollisuuden sovelluksiin.
Liikevaihto 38,1 mrd. € – Toimimme 72 maassa – Meitä on n. 170 000 – www.saint-gobain.fi
Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä
Katso kaikki työpaikat: kaikkityopaikat.fi/tyopaikat