Kuvaus
Tule mukaan asiakaspalvelutiimiin luomaan yhdessä elämäsi tarinaa Validialle. Haemme asiakaspalveluhenkistä ja organisointikykyistä asiakaspalvelukoordinaattoria kesätyöhön sekä keikkatyöhön.
Tarjolla on monipuolinen asiakaspalvelukoordinaattorin työ kuntoutuksen ja henkilökohtaisen avun asiakaspalvelutiimissä. Panostamme perehdytykseen sekä henkilöstömme osallistamiseen, työhyvinvointiin ja työssä jaksamiseen. Meillä keskiössä on hyvä asiakaskokemus ja asiantuntijuuden jatkuva kehittäminen. Toteutamme kuntoutusta ihmistä kuunnellen.
Työsi sisältää monipuolisesti erilaisia työtehtäviä, kuten ajanvarauksien hallintaa, aulapalvelutehtäviä, kasvokkain ja puhelimessa tapahtuvaa asiakaspalvelua, toimistotöitä, laskutusta sekä sijaisjärjestelyiden organisointia. Työssäsi tarvitset ongelmaratkaisutaitoja, kykyä hallita useita asioita samanaikaisesti, hyviä sosiaalisia taitoja ja positiivista asennetta yllättäviäkin tilanteita kohtaan. Kokemus puhelintyöskentelystä sekä laskutuksesta katsotaan eduksi. Koulutustaustasi tai opintosi voivat olla esimerkiksi kaupalliselta alalta (merkonomi tai tradenomi) tai sosiaali- ja terveysalalta. Huomioimme myös alan loppuvaiheen opiskelijat.
Työpisteesi on Validian kuntoutuksen tiloissa Kuntoutuskeskus Synapsiassa Helsingissä ja toiminta-alueesi on valtakunnallinen. Työssä ei ole etätyömahdollisuutta. Kesätyöntekijän perehdytys tehtävään tapahtuu jo kevään aikana (tuntityö) ja kesän sijaisuuden pituus on noin 2,5-3kk. Kesän jälkeen sinun on mahdollista jatkaa meillä keikkarina.
Tarjoamme sinulle
– Mahdollisuuden vaikuttaa työvuoroihisi, työvuorot sijoittuvat 6:45-18.00 välille maanantaista sunnuntaihin
– Kattavan perehdytyksen osaamisesi ja vahvuuksiesi mukaan
– Ammattitaitoisen huumorilla höystetyn työyhteisön tuen
– Mahdollisuuden päästä kehittämään omaa työtäsi ja yhteisiä toimintatapoja
– Henkilöstöliikuntamahdollisuudet Validian kuntoutuskeskus Synapsiassa
Toivomme sinulta
– Positiivista ja ILOista palveluasennetta ja asiakaspalvelutaitoja kiireessä ja tiukoissakin tilanteissa
– Monipuolisia ongelmanratkaisutaitoja sekä kykyä toimia oma-aloitteisesti ja määrätietoisesti
– Koordinointikykyä ja hyviä tietoteknisiä valmiuksia
– Tartuntalain mukaista rokotussuojaa (lisätietoja yhteyshenkilöltä)
– Sujuvaa suomen kielen taitoa, englannin kielen taito katsotaan eduksi
Hae osaksi asiakaspalvelutiimiä viimeistään 16.2.2025. Lähetä tietosi hakulomakkeen kautta, jotta tulet huomioiduksi rekrytointiprosessissa. Lisätietoa tehtävästä antaa asiakaspalvelukoordinaattori / tiimivastaava Suvi Sihvola sähköpostitse suvi.sihvola@validia.fi.
Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä
Katso kaikki työpaikat: kaikkityopaikat.fi/tyopaikat