Kuvaus

EJOT Sormat Oy on yksi Pohjoismaiden suurimmista rakennuskiinnikevalmistajista ja osa saksalaista, yli 100-vuotiasta perheyritystä, EJOT-konsernia. Meillä yhdistyvät pitkä kokemus, huippuosaaminen ja innovatiivisuus – valmistamme premium-tason raskaita kiinniketuotteita Maskussa sijaitsevassa, kaksi vuotta sitten rakennetussa, tuotantolaitoksessamme. Tuotteemme palvelevat rakennus-, auto- ja elektroniikkateollisuuden asiakkaita ympäri maailmaa. EJOT-konserni työllistää yli 4000 henkilöä globaalisti ja Suomessa meitä on 68 ammattilaista.

Etsimme vakituiseen työsuhteeseen teknisesti orientoitunutta asiakaspalvelijaa osaksi ammattitaitoista tiimiämme!

Kolmihenkisen Customer Service -tiimimme arki on monipuolista ja vaihtelevaa. Asiakaspalvelijana toimit ensisijaisena kontaktipintana asiakkaillemme eri kanavien kautta. Vastaat yhteydenottoihin positiivisella otteella ja huolehdit että jokaisen asiakkaan toiveet ja tarpeet tulevat huomioiduksi mahdollisimman hyvin ja oikea-aikaisesti. Pyrit hoitamaan yhteydenotot itsenäisesti, mutta osaat myös ohjata asiakkaan tarvittaessa eteenpäin juuri oikealle henkilölle organisaatiossamme. Syötät tilauksia SAP-järjestelmään ja työskentelet tiiviissä yhteistyössä myös yrityksemme sisäisten sidosryhmien kanssa (esim. logistiikka, osto, tuotanto, myynti ja hallinto).

Tehtävä edellyttää teknistä kiinnostusta sekä itsenäistä ja asiakaskeskeistä työskentelyotetta, sillä olet tärkeässä roolissa asiakastyytyväisyytemme takaamisessa. Olet joustava tiimipelaaja ja työskentelet tarkalla otteella ajoittaisen kiireenkin keskellä. Aiempi vastaava kokemus ei ole välttämätöntä, olennaisinta on oikea asenne ja halusi oppia ja kehittyä yhdessä kanssamme.

Toivomme sinulta lisäksi:

·      Hyviä ongelmanratkaisutaitoja, priorisointi- ja koordinointikykyä

·      Teknistä kiinnostusta ja halua oppia ja ylläpitää osaamistasi tuotteidemme osalta

·      Vahvaa viestintäosaamista ja erinomaisia vuorovaikutustaitoja

·      Viennin asiakirjojen ja tilaus-toimitusprosessin tuntemusta

·      Soveltuvaa kaupallista tai teknistä koulutusta

·      Englannin kieli on välttämätön tässä tehtävässä, muu kielitaito, erityisesti saksa, on eduksi.

·      Hyvää it-osaamista: kokemusta ERP-järjestelmistä, SAP-osaaminen etu.

Yrityksemme arvot ovat hyvin ihmisläheisiä ja perheyhtiötausta näkyy positiivisella tavalla arjessamme. Organisaatiomme on matala, tiimihenkemme hyvä ja tuemme toinen toisiamme. Kasvunäkymämme on vahva ja panostamme henkilöstön kehittymiseen sekä tuotantomme automatisointiin. Tässäkin roolissa tarjoamme mielenkiintoisia etenemismahdollisuuksia valitun henkilön mielenkiinnonkohteiden ja vahvuuksien mukaisesti esim. teknisempään tai myynnillisempään rooliin. Työsuhde-edut ovat kattavat ja tukevat hyvinvointia. Työaika on joustava ja etätyö mahdollista 1-2 päivää viikossa.

Työ alkaa sopimuksen mukaan, mieluiten maaliskuun 2025 aikana. 

Hakuprosessista vastaa Suomen Henkilöstötalo. Tehtävän hakuaika päättyy ke 5.2.2025. Ensimmäisen kierroksen haastatteluja järjestetään hakuajan kuluessa ja jatkohaastattelut viikkojen 7-8 aikana.

Lisätietoja tehtävästä saat Suomen Henkilöstötalolta Jenni Räikköseltä ark. 9-16, p. 010 2306 523 / jenni.raikkonen@henkilostotalo.fi

Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä


Katso kaikki työpaikat: kaikkityopaikat.fi/tyopaikat