Kuvaus

Foodin on kotimainen perheyritys Vaajakoskelta, joka on tehnyt jo lähes 12 vuoden ajan työtä paremman ruokakulttuurin puolesta. Haemme nyt mukaan matkallemme uutta työkaveria, jonka sydän sykkii unohtumattomien asiakaskohtaamisten luomiselle – niin verkossa kuin myymälässäkin. Olisitko se sinä?

Tarjolla on monipuolinen paikka reippaalle ja ratkaisukeskeiselle asiakaspalvelun ammattilaiselle. Toivomme, että innostut aidosti ihmisläheisestä työstä, jossa pääset tukemaan asiakkaitamme tuotteidemme, verkkokauppamme käytön ja tilausten osalta. Toimit keskeisessä roolissa brändimme edustajana. Monipuolisuutta ja kasvokkaisia kohtaamisia työviikkoosi tuovat tehtävät varastomyymälällämme: myynti, hyllytys ja myymälän esillepanosta huolehtiminen.

Vaikka vastaat itsenäisesti työtehtävistäsi, yksin ei tarvitse osata ulkoa vastauksia oliiviöljyn polyfenolipitoisuuteen, raakakaakaon raskasmetallianalyyseihin tai siihen, miten loihtia hamppuproteiinista kasvispihvejä. Tukenasi on avulias ja ammattitaitoinen tiimi, joka auttaa löytämään vastaukset kinkkisiinkin kysymyksiin. Roolissa pääset sukeltamaan syvemmälle elintarvikealaan – ja eiköhän tuotteemmekin löydä keittiönkaappeihisi viimeistään työn sivuvaikutuksena.

TYÖVIIKKOSI SISÄLTÄVÄT:

-Foodin Oy verkkokauppojen kuluttaja-asiakaspalvelua monikanavaisesti: chatin, sähköpostin, sosiaalisen median kanavien ja puhelimen välityksellä.
-Myyntiä varastomyymälässämme, myymälän siisteyden ylläpitoa, esillepanosta huolehtimista ja hyllytystä.
-Viestintää ja raportointia eri tiimien välillä.
-Tavoitteellista ja huolellista työskentelyä asiakaspalvelun mittareiden mukaisesti, samalla kehittäen asiakaskokemusta monikanavaisesti.

MITÄ ODOTAMME SINULTA:

-Aikaisempaa kokemusta vastaavista asiakaspalvelutehtävistä. Verkkokaupan asiakaspalvelukokemus katsotaan eduksi.
-Erinomaisia vuorovaikutus- ja viestintätaitoja.
-Kykyä työskennellä itsenäisesti sekä johtaa ja priorisoida omaa työtäsi.
-Ratkaisukeskeistä, oma-aloitteista ja myynnillistä asennetta.
-Olet etevä tiedonhaussa ja innostut uuden oppimisesta.
-Sujuva suomen ja englannin kielen suullinen ja kirjallinen taito on välttämätöntä, ruotsin kielen taitaminen on plussaa.
-Hyviä IT-taitoja sekä nopeaa kykyä omaksua erilaisia asiakaspalvelussa käytettäviä ohjelmistoja ja palveluita. Käytössämme ovat muun muassa Intercom-alusta, Lemonsoft, WMS ja Microsoft Office -ohjelmistot.

Verkkokauppojen toiminnallisuuksien tuntemus ja kaupallisen alan koulutus katsotaan eduksi.

TARJOAMME SINULLE:

-Ammattitaitoisen ja lämminhenkisen tiimin, joka tukee sinua työssäsi.
-Mahdollisuuden kehittää Foodinin asiakaspalvelua ja luoda entistä parempia asiakaskokemuksia uskolliselle asiakaskunnallemme.
-Herkulliset henkilöstöedut.

Työ on vakituinen ja kokoaikainen. Työpisteesi sijaitsee lähettämön ja varastomyymälän yhteydessä Grafilassa (Laukaantie 4, 40320 Jyväskylä), ja työtehtäviisi kuuluu tarvittaessa myös lähettämön tehtäviä. Työaika sijoittuu arkipäiville klo 7-18 välille, ja palkkaus on kaupan alan työehtosopimuksen mukainen.

Miltä kuulostaa, kiinnostuitko? Lähetä ansioluettelosi, työhakemuksesi ja palkkatoiveesi viimeistään 26.1.2025 otsikolla Asiakaspalvelija B2C osoitteeseen rekry@foodin.fi. Ethän kuitenkaan aikaile – käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana, ja paikka täytetään heti sopivan henkilön löytyessä.

Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä


Katso kaikki työpaikat: kaikkityopaikat.fi/tyopaikat