Kuvaus

Etsimme nyt joukkoomme asiakaspäällikköä

Etsimämme henkilö on valmis toimimaan arjessa asiakkaan menestystä tavoitellen, vastuullisesti, rohkeasti ja hyvää yhteistyötä tehden. Asiakaspäällikön dna:ssa on muutama erityisen tärkeä osa – halu luoda erinomaisia asiakaskokemuksia, hoitaa säntillisesti asiakkaan kanssa sovitut asiat ja ongelmia ratkova asenne. Vastaat kokonaisvaltaisesti nimetyn vastuualueen asiakassuhteiden johtamisesta ja asiakastyön toteutumisesta yhteistyönhallintamalliin perustuen.

Sisäisesti tärkeimpiä sidosryhmiäsi ovat Pohjois-Suomen asiakkuusalueen myyntitiimi, jonka työtä johtaa avainasiakaspäällikkö sekä liiketoiminnan vastinparit, kuten ratkaisuarkkitehdit ja tuoteomistajat. Sinulla on myös avainrooli toimia asiakkaan tarpeiden ja odotusten sanansaattajana, jotta tarjoamme asiakaslähtöisiä ratkaisuja. Olet taitava ymmärtämään ja kartoittamaan asiakkaan tarpeita, jotka johdatat tavoitteellisesti läpi myyntiprosessin.

Tärkeimpiä työtehtäviäsi ovat:

– Asiakas- ja myyntityö nimetyllä vastuualueella, asiakassuhteen johtaminen vahvaan asiakasymmärrykseen perustuen

– Asiakastarpeiden johtaminen läpi myyntiprosessin aina liidistä allekirjoitettuun sopimukseen

– Myönteisen asiakaskokemuksen edellytysten luominen ja asiakaslupausten täyttymisen varmistaminen

– Tiedon tuottaminen proaktiiviseen tiekarttatyöhön, jotta palvelumme vastaavat asiakastarpeita jatkossakin ja toimintaympäristön muutokset huomioiden

– Ajankohtaisen sisällön tuottaminen ja tietojen ajantasaisuudesta huolehtiminen Istekki Pajassa, joka on asiakaskohteisen yhteistyön alusta.

– Reklamaatioiden tai muiden huomautusten käsittelyn johtaminen

Saat työllesi selkeät raamit – tavoitteet, prosessit ja työkalut. Tehtävä tarjoaa sinulle ainutlaatuisen mahdollisuuden päästä tekemään vastuullista ja pitkäjänteistä yhteistyötä yhteiskunnallisesti merkittävien asiakasomistajiemme kanssa.

Työssäsi menestyäksesi tarvitset:

– Erinomaiset suulliset ja kirjalliset vuorovaikutustaidot, jotka luovat hyvän perustan kohtaamisosaamiselle ja yhteistyölle

– Kykenet viestimään teknisistä asioista selkeästi sidosryhmien välillä ja kohderyhmän mukaisesti

– Kykyä rakentaa luottamuksellisia suhteita asiakasorganisaation eri tasoille

– Kokemusta ICT-palveluiden ratkaisumyynnistä, erityisesti tuntemusta kapasiteetti- ja tietoliikennepalveluista

– Tuoretta näyttöä menestyksellisestä B2B asiakas- ja myyntityöstä, myös sopimushallinnan osalta

– Myönteistä asennetta jatkuvaan parantamiseen ja uudistumiseen

– Aktiivinen, oma-aloitteinen ja tavoitteellinen ote oman työn johtamiseen

– Vähintään soveltuvaa 2. asteen tutkintoa vahvoilla näytöillä tai soveltuvaa alempaa korkeakoulututkintoa

– Hybridityöympäristössä tarvittavia riittäviä ICT-taitoja

Eduksesi on, jos tunnet sosiaali- ja terveydenhuollon toimintaympäristöä, mutta se ei ole välttämätöntä. Sote-sektori on suuren murroksen keskellä, joten tehtävä tarjoaa myös mahdollisuuden hyödyntää kokemustasi, taitojasi ja osaamistasi toisilta toimialoilta. Asiakastyössä on usein monta palloa ilmassa samanaikaisesti, joten kyky hallita kokonaisuuksia paineisissakin tilanteissa on tärkeää tehtävässä onnistumisen kannalta. Niin ikään in-house toiminnan erityispiirteiden ymmärtäminen luetaan eduksi.

Lisätiedot

– Aloitus: Heti sopivan henkilön löydyttyä

– Sijainti: Oulu, mutta tässä työssä on mahdollista osittaiseen etätyöhön

– Tehtävään valituille henkilöille tehdään luottotietojen tarkistus

Lisätietoja tehtävästä antavat:

Ryhmäpäällikkö Tapio Aalto, p. 044 434 1214, tapio.aalto@istekki.fi ja avainasiakaspäällikkö Jari Laakkonen, p. 043 824 4408, jari.laakkonen@istekki.fi

Mikäli kiinnostuit, jätä hakemus 24.11.2024 mennessä ja liitä mukaan ansioluettelosi. Aloitamme hakemusten käsittelyn jo hakuaikana ja täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä.

Miksi valitsisit meidät?

Panostamme vahvasti henkilöstön kehittämiseen ja kouluttamiseen sekä kannustavaan esihenkilötyöhön. Meillä saat tehdä työsi hyvin, sillä pääset toimimaan vakiintuneiden kumppaneiden ja alan parhaiden asiantuntijoiden kanssa erittäin mielenkiintoisissa asiakasympäristöissä ja -projekteissa. Arvostamme tasapainoa työn ja muun elämän yhteensovittamisessa ja tarjoamme myös kattavat henkilöstöedut.

Lue lisää verkkosivujemme [Uratarinoita-osiosta](https://www.istekki.fi/uratarinat/).

Lämpimästi tervetuloa Istekille!

Istekki Oy

Me istekkiläiset olemme teknologiaturvaajia, jotka työskentelemme yhteisen hyvän ja sujuvamman Suomen eteen. Teemme työtä lähes 4 miljoonan kansalaisen hyvinvoinnin eteen – juuri tälläkin hetkellä. Olemme osa suomalaisten arkea niin elämän suurissa ja haastavissa hetkissä huolehtimalla mm. sairaaloiden elämää ylläpitävistä laitteista ja sairaalan ICT-ympäristöistä, kuin aivan perusarjessa tuottamalla mm. koulujen ICT-ympäristöt. Moniammatillista porukkaamme määrittelee osaaminen, asiantuntijuus ja vahva tekemisen meininki kaikessa mitä teemme asiakkaillemme!

Puhelin: 044 434 1214 Sähköposti: tapio.aalto@istekki.fi

Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä