Kuvaus

Motivoidutko työssäsi auttamisesta ja tuen antamisesta asiakaspalvelutilanteissa? Arvostatko työyhteisöä, missä kannustetaan, puhalletaan yhteen hiileen ja tarjotaan kasvumahdollisuuksia? Toiminnan laajentuessa vahvan kasvun myötä haemme nyt Jyväskylän Aluetaksi Oy:lle motivoituneita ja sitoutuneita asiakasneuvojia pitkäaikaiseen työsuhteeseen Jyväskylään. Liity mukaan osaksi Jyväskylän Aluetaksi Oy:n kasvutarinaa luomaan ainutkertaisia asiakaskokemuksia! TyötehtäväToiminnan laajentuessa vahvan kasvun myötä etsimme nyt asiakasneuvojia taksinvälityskeskukseen täydentämään lämminhenkistä ja yhteen hiileen puhaltavaa työyhteisöä. Työssäsi autat asiakkaita monikanavaisesti tilauksiin liittyvissä asioissa puhelimitse, sähköpostin ja chatin välityksellä. Toimit tärkeänä linkkinä asiakkaiden ja kuljettajien välillä. Otat vastaan asiakkaiden yhteydenottoja, välität tilaukset järjestelmään, seuraat tilauksien etenemistä, yhdistelet ja järjestelet matkoja sekä autat asiakkaita heidän tarpeissaan. Tehtävässäsi olet tärkeässä roolissa laadukkaan asiakaspalvelun varmistamisessa ja vastaat asiakkaan kuljetuskokonaisuuden onnistumisesta.Asiakasneuvontaa tehdään useassa eri tiimissä ja palvelukokonaisuudessa ja keskustelemme tarkemmin haastatteluiden aikana, mikä tiimi sopisi sinulle parhaiten. Suurin tarve hyville tyypeille tulee kuitenkin olemaan uuden palvelukokonaisuuden tiimissä. Voit sijoittua esimerkiksi Välkky-tiimiin, joka palvelee kuluttaja-asiakkaita vuoden jokaisena päivänä kellon ympäri. KELA-tiimissä taas välitetään KELA-korvattavia kyytejä ja pääset tutustumaan lainsäädäntöön ja esimerkiksi sairausvakuutuslakiin. KELA-tiimi työskentelee ma-su klo 06-19 välillä. Jyväskylän Aluetaksi Oy:llä on alkamassa myös uusi palvelukokonaisuus, johon tullaan rakentamaan täysin uusi tiimi ja joka keskittyy sosiaali- ja vammaispalveluiden välityspalveluun. Tiimi tulee työskentelemään aamu- ja iltavuorossa ja työvuorot tulevat todennäköisesti sijoittumaan klo 6-23 välille. Työ on jaksotyötä kuuden viikon tasoittumisjaksossa. Jakson työaika on enintään 225 tuntia, jolloin viikoittainen työaika on enintään 37,5 tuntia. Viikoittaisia tunteja tullaan tasoittamaan jakson aikana. Riippumatta siitä mihin tiimiin aluksi asetut, ajan myötä tulet tutustumaan myös eri tiimien työhön, joten työ voi edellyttää tulevaisuudessa kykyä sitoutua kolmivuorotyöhön. Työvuorot suunnitellaan perusvahvuuden lisäksi aina työmäärän ja ruuhkahuippujen mukaan ja ne alkavat porrastetusti työvuorolistan mukaan, joka suunnitellaan kuudeksi viikoksi kerrallaan. Työt alkavat palkallisella perehdytyksellä viimeistään 1.4.2024. Työssä ei ole mahdollisuutta etätyöskentelyyn.   TEHTÄVÄSSÄ MENESTYMIEN EDELLYTTÄÄ:   Kiinnostusta asiakaspalvelutyöhön
 Mahdollisuutta sitoutua vuorotyöhön
 Hyviä IT taitoja, omaksut myös uusia järjestelmiä vaivattomasti
 Suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa, kommunikoit sujuvasti ja samoin kirjoittaminen on sinulle luontaista. Pystyt myös tarvittaessa kommunikoimaan englanniksi
  Työntekijänä odotamme sinulta hyviä vuorovaikutustaitoja ja aitoa auttamisen halua. Työskentelyotteeltasi olet aktiivinen, itseohjautuva ja järjestelmällinen. Kykenet ratkaisemaan ongelmia ja priorisoimaan työtäsi järjestelmällisellä otteella. Omaksut vaivattomasti uusia järjestelmiä ja IT-taitosi ovat hyvällä tasolla. Pystyt palvelemaan asiakkaita puhelimitse ja samanaikaisesti hallitsemaan järjestelmässä tehtävää työtä. Et myöskään kavahda kiirettä, vaan toimit paineen alla rauhallisesti, mutta tehokkaasti. Olisi hienoa, mikäli sinulta löytyy jo kokemusta puhelimitse tai monikanavaisesti tehtävästä asiakaspalvelutyöstä, mutta tärkeintä tehtävässä on kiinnostus asiakaspalvelutyötä kohtaan ja motivaatio kasvaa asiakasneuvojan tehtävissä.   MITÄ TARJOAMME  Erinomaisen mahdollisuuden kehittyä asiakaspalvelutehtävissä luotettavassa ja vakaassa organisaatiossa. Saat ympärillesi työstään innostuneen ja kannustavan työyhteisön, jossa jokaisen työtä arvostetaan! Yrityksessä vallitsee erinomainen yhteishenki ja tekemisen kulttuuri, joka näkyy myös hyvissä työtyytyväisyystuloksissa. Sinulla on mahdollisuus vaikuttaa omiin työvuoroihisi sekä työnkuvaasi. Osaamisen karttuessa pääset tutustumaan myös muiden tiimien työtehtäviin, ja sinulla on erinomaiset mahdollisuudet kehittää osaamistasi ja urapolkujasi, sillä Jyväskylän Aluetaksi Oy:llä arvostetaan moniosaajuutta. Työsuhde solmitaan alkuun Adeccon kanssa ja 6 kk jälkeen hoidettuasi työsi parhaan taitosi mukaan, sinun on mahdollista jatkaa työsuhdetta kumppanimme Jyväskylän Aluetaksi Oy:n kanssa. Palkkauksessa sovelletaan autoliikennealojen toimihenkilöiden työehtosopimusta, lähtöpalkka tehtävässä on 12,32€/h + mahdolliset vuorolisät.  TIETOA HAKUPROSESSISTA Liity rohkeasti mukaan luomaan mitä parhaimpia palvelukokemuksia Jyväskylän Aluetaksi Oy:n asiakkaille! Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi oheisen linkin kautta, kuitenkin viimeistään 23.2.2025. Olisi myös mahtavaa, mikäli pääsisimme kuulemaan sinusta lyhyesti hakulomakkeelta löytyvän videoesittäytymisen kautta. Adeccon haastattelut käynnistyvät jo hakuaikana ja seuraavan kierroksen haastattelut Jyväskylän Aluetaksi Oy:n kanssa pyritään toteuttamaan viikolla 10. Huomioithan, että käsittelemme hakemuksia haun aikana ja tehtävät täytetään heti sopivien henkilöiden löydyttyä, valinnat pyritään kuitenkin arviolta viimeistään viikolla 11. Hakuprosessista vastaa Adecco Finland ja lisätietoja tehtävästä antaa Adeccolta Heidi Hämäläinen sähköpostitse Heidi Hämäläinen (heidi.hamalainen@adecco.fi)  JYVÄSKYLÄN ALUETAKSI OYJyväskylän Aluetaksi Oy:n tarina alkaa vuodesta 1992, kun Jyväskyläläiset ja Muuramelaiset taksiyrittäjät halusivat perustaa oman tilauskeskuksen vaikuttaakseen tilausliikenteen toimintakulttuuriin ja henkilöstön työtyytyväisyyteen. Tähän päivään mennessä toiminta on laajentunut ja Jyväskylän Aluetaksi Oy vastaanottaa asiakkaidensa kuljetuspalvelutilauksia vuoden jokaisena päivänä ja kaikkina vuorokauden aikoina. Yrityksen tavoitteena on tarjota luotettavaa ja turvallista kuljetuspalvelua eri asiakasryhmille. Tutustu Jyväskylän Aluetaksi Oy:n työyhteisöön ja työnkuvaan lisää: https://www.youtube.com/watch?v=0pncGBFE6w0                                               Kiitos hakemuksestasi! ⭐

Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä


Katso kaikki työpaikat: kaikkityopaikat.fi/tyopaikat