Kuvaus

Jokainen meistä mehiläisistä on erilainen. Yksi asia kuitenkin yhdistää meitä kaikkia – meillä on elämä tehtävänä. Jos tunnet samoin, tule meille töihin.

Toimintamme laajentuessa haemme myyntihenkisiä ASIAKASNEUVOJIA Mehiläisen valtakunnalliseen Asiakaspalvelukeskukseen Turkuun hoitamaan asiakaspalvelua puhelimitse.

Työsuhde on vakituinen, toistaiseksi voimassa oleva.

Asiakasneuvojan työ on itsenäistä, tavoitteellista ja mitattavaa asiakaspalvelu- ja myyntityötä. Työssä onnistuminen edellyttää kykyä sopeutua vaihteleviin ja ajoittain vaativiin asiakaspalvelutilanteisiin.

Meillä olet osa isompaa tiimiä, mutta jokainen meistä hoitaa itsenäisesti omat asiakkaat tavoitetta seuraten. Onnistumistasi tukee lähiesihenkilö valmentavalla työotteella.

Työtehtävässä onnistuminen edellyttää Mehiläisen arvojen mukaista toimintaa:

Välittäminen ja vastuunotto
Rohkea, kokonaisvaltainen asiakaskohtaaminen

Asiakkaan ohjaaminen tarvittavien palveluiden piiriin. Palvelemme monipuolisesti eri asiakasryhmiä, joilla on omat erityispiirteensä.

Tieto ja taito
Monipuoliset IT-taidot: useamman järjestelmän käyttäminen luontevasti ja tehokkaasti

Ohjeistuksien sekä sopimustekstien ymmärtäminen ja soveltaminen

Asiakkaan palveleminen suomen ja englannin kielellä, ruotsin kielen osaaminen katsotaan eduksi

Yrittäjyys ja kumppanuus
Myyntihenkisyys

Yksityisen terveyspalvelualan tuntemus

Tavoitteellinen työote

Kasvu ja kehitys
Sopeutumiskyky

Jatkuva oppiminen

Työskentelemme normaalityöajassa klo 7-20 välillä. Tällä hetkellä tiimimme työskentelee arkipäivisin.
Palkkaus: Yksityisen terveyspalvelualan TES VR2
  
Tiimimme odottaa jo sinua, täytäthän hakemuksesi rekrytointijärjestelmämme kautta 31.01.2025 mennessä.

Lisätietoja tehtävästä antaa: Jonna Soikkeli, jonna.soikkeli@mehilainen.fi

Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä


Katso kaikki työpaikat: kaikkityopaikat.fi/tyopaikat