Kuvaus
Haemme Asiakaspalvelut ja viestintä -tulosalueen asiakas- ja tietopalveluyksikköön asiakasneuvojaa määräaikaiseen virkasuhteeseen puhelinpalveluun ajalle 20.2.2025 – 31.12.2025.
Pääasiallinen tehtäväsi on neuvoa asiakkaita puhelimitse kaupparekisteri- ja yrityskiinnitysrekisteriasioissa. Opastat asiakkaita kaupparekisteri-ilmoitusten tekemisessä, sähköisessä asioinnissa ja kaupparekisterin tietopalveluiden käytössä. Pääasiallisen puhelintyön lisäksi annat neuvontaa sähköpostitse.
Tehtäviin voi sisältyä myös yhdistys- ja säätiörekisterineuvontaa, asiakasneuvontaa chat-palvelussa ja käyntiasiakaspalvelussa, asiakirjatilauksien hoitamista sekä PRH:n muihin rekistereihin liittyvää neuvontaa.
Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä