Kuvaus

Haemme Asiakaspalvelut ja viestintä -tulosalueen asiakas- ja tietopalveluyksikköön asiakasneuvojaa vakinaiseen virkaan 1.9.2025 alkaen tai sopimuksen mukaan.

Pääasiallinen tehtäväsi on neuvoa asiakkaita puhelimitse kaupparekisteri- ja yrityskiinnitysrekisteriasioissa. Opastat asiakkaita kaupparekisteri-ilmoitusten tekemisessä, sähköisessä asioinnissa ja kaupparekisterin tietopalveluiden käytössä. Puhelintyön lisäksi annat neuvontaa sähköpostitse ja käyntiasiakaspalvelussa.

Tehtäviin voi sisältyä myös yhdistys- ja säätiörekisterineuvontaa, asiakasneuvontaa chat-palvelussa ja asiakirjatilauksien hoitamista sekä PRH:n muihin rekistereihin liittyvää neuvontaa.

Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä