Kuvaus

Me keskitymme työssämme olennaiseen, terveyteen. Meillä jokainen on oma arvostettu itsensä, oman alansa huippuosaaja ja tärkeä osa työyhteisöä. Etsimme nyt osaavaan ja motivoituneeseen joukkoomme Asiakasneuvojaa Läntiselle Uudellemaalle kesätyöhön. Tutustu tehtävään ja hae!

Taistelussa terveemmän elämän puolesta meistä jokainen on tärkeimmän tekijä.

Mitä työ asiakasneuvojana pitää sisällään?

Nyt haemme Asiakasneuvojaa asiakaspalveluun määräaikaiseen ja kokoaikaiseen työsuhteeseen toukokuusta syyskuun loppuun tai toukokuusta elokuun loppuun.

Tehtävässä työskentelet asiakasneuvojan tehtävässä läntisen Uudenmaan toimipisteissä, jossa työtehtäviisi sisältyy asiakaspalvelu kivijalassa sekä erilaiset toimistotyötehtävät. Työ on monipuolista ja vaativaa asiakaspalvelutyötä. Työhön sisältyy aikojen varaamista, asiakkaiden ohjaamista toimipisteissä, laskutusta, vastaanottohuoneiden tarvikkeiden täydennystä ja niin edelleen. Työ on kaksivuorotyötä ja työvuorot sijoittuvat arkisin klo 7-20.30 välille sekä viikonloppuisin ja pyhinä klo 9.45-16.30 (riippuen toimipisteestä).

Miksi meille töihin?

Terveystalo on inhimillinen työntekopaikka, jossa sinä voit keskittyä olennaiseen. Meillä jokainen on oma arvostettu itsensä, oman alansa huippuosaaja ja tärkeä osa työyhteisöä. Hyvän ja arvostavan työntekopaikan sekä laadukkaan perehdytyksen ja innostavien tehtävien lisäksi tarjoamme sinulle:

– Tukemme ja kannustuksemme ammatilliseen kasvuun.
– Työn, joka jättää elämässäsi tilaa myös niille kaikista tärkeimmille asioille. Tuemme työn ja vapaa-ajan yhteensovittamista muun muassa erilaisin vuoro- ja työaikajärjestelyin. Emme vain siksi, että se on tutkitusti toimivaa, vaan ennen kaikkea siksi, että se on inhimillistä.
– Mahdollisuuden keskittyä työssäsi olennaiseen, siihen missä olet hyvä ja missä haluat vielä kasvaa.
– Turvallisen, osaavan ja mukavan terveystalolaisen työyhteisön niin etänä kuin kivijalassakin.

Mitä toivomme sinulta?

Saatat olla etsimämme henkilö, jos olet ulospäinsuuntautunut, asiakaspalveluhenkinen ja omaat hyvät vuorovaikutus- ja tiimityötaidot myös aiempi kokemus terveydenhuoltoalalta katsotaan eduksi.

Tehtävässä menestymistäsi tukevat:

– hyvät tietotekniikkataidot
– kielitaito (suomi, englanti, ruotsi)
– aiempi kokemus asiakaspalvelutyöstä

Haluatko mukaan?

Ota rohkeasti yhteyttä asiakaspalvelun palveluvastaava Caroliina Heinoseen (caroliina.heinonen@terveystalo.com) tai asiakaspalvelun palveluvastaavaan Tanja Sjölundiin (tanja.sjolund@terveystalo.com), joilta saat tarvittaessa tehtävästä lisätietoja.

Täytäthän sähköisen hakemuksen liitteineen viimeistään 30.4.2025 mennessä oheisen hakupainikkeen kautta. Huomioithan, että emme käsittele sähköpostitse lähetettyjä hakemuksia. Täytämme tehtävän sopivan henkilön löydyttyä.

Tervetuloa Terveystaloon!

Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä


Katso kaikki työpaikat: kaikkityopaikat.fi/tyopaikat