Kuvaus
Oletko oma-aloitteinen ja toimeen tarttuva asiakaspalvelija, joka innostuu aidosti koulu- ja päiväkotimaailman asioista? Barona hakee Lekolarille sijoittuvaa iloista persoonaa, joka haluaa kehittyä asiakaspalvelun ammattilaiseksi.
Haemme nyt kokoaikaista asiakasneuvojaa Lekolar-Printel Oy:lle vakituiseen työsuhteeseen. Liity tiiviiseen työyhteisöön, jossa positiivinen työilmapiiri tukee menestystäsi joka päivä! Työt tehtävässä alkavat heti, kun sopiva henkilö on löytynyt. Energinen ja ammattitaitoinen tiimi toivottaa sinut lämpimästi tervetulleeksi ja auttaa sinua menestymään uudessa tehtävässäsi.
Rooli
Asiakasneuvojan työn keskiössä on asiakkaiden palvelu puhelimitse ja sähköpostitse. Päivittäisiin työtehtäviisi kuuluu muun muassa tilausten käsitteleminen sekä asiakkaiden auttaminen niin tilaus- ja sopimusasioissa kuin tuoteneuvonnassakin. Asiakaspalvelussa huolehditaan myös reklamaatioista ja muiden tiimien tukitoimista. Työ tarjoaakin monipuolisesti mahdollisuuksia erilaisen osaamisen hyödyntämiseen. Tuletkin olemaan paljon yhteydessä muihin tiimeihin ja sidosryhmiin. Asiakkaina toimivat pääasiallisesti Suomen koulut ja päiväkodit.
Tunnistatko itsesi näistä?
-omaat positiivisen asenteen ja innostut asiakaspalvelusta
-kommunikoit sujuvasti puhelimen- ja sähköpostin välityksellä, suomeksi sekä englanniksi. ruotsin osaaminen on eduksi
-omaat hyvät tietotekniset taidot ja ongelmanratkaisukykyä
-innostut tiimityöstä ja yhdessä onnistumisesta
-et pelkää tuoda kehitysideoita esille
Haemme tehtävään vastuullista ja asiakaspalvelusta innostunutta tekijää, mutta ennen kaikkea tehtävä edellyttää tarkkaa ja huolellista työotetta. Toivomme, että sinulta löytyy jo jonkin verran osaamista asiakaspalvelusta. Lisäksi aikaisempi kokemus tilausjärjestelmistä sekä koulutuksen tai varhaiskasvatuksen alalta on eduksi. Tärkeintä on kuitenkin oikea asenne sekä halu oppia ja kehittyä.
Mitä Lekolar tarjoaa uudelle asiakasneuvojalle:
-mielenkiintoisen asiakaspalvelutehtävän alansa johtavassa yrityksessä
-positiivisen työyhteisön, hyvät työvälineet sekä kattavan perehdytyksen
-mahdollisuuden liukuvaan työaikaan ja osittaiseen etätyöhön
-liikunta- ja lounasedun ePassi-sovelluksen kautta
-kilpailukykyisen palkan – palkkatoiveesi otetaan huomioon rekrytointiprosessissa
Työsuhde ja työajat:
Työsopimus solmitaan Lekolar-Printel Oy:n kanssa. Työsuhteessa noudatetaan kaupan alan työehtosopimusta. Asiakasneuvojan työaika sijoittuu arkipäiviin klo 8-16 välille. Työajassa on pieni liukuma, joka mahdollistaa joustavan aloitus- ja lopetusaikojen säätämisen tarpeen mukaan. Työskentely tapahtuu Helsingissä Haagassa, mutta hybridimallin mukaisesti voit myös työskennellä etänä noin puolet viikosta.
Lekolarilla tehdään töitä yhdessä sparraillen ja oivaltaen, sekä itsenäisesti kehittyen ja vastuuta omasta tehtäväkentästä kantaen. Tiimin yhteiset suuntaviivat ja Lekolarin arvot ohjaavat kohti onnistumisia: yhdessä, rohkeus, ilo, pidämme lupauksemme ja kunnianhimo – näistä syntyy paras mahdollinen lopputulos niin työntekijöille, yhteistyökumppaneille kuin asiakkaille.
Sinua odottaa oman tiimin lisäksi mukava ja iloisen asenteen omaava eri alojen asiantuntijoista koostuva työyhteisö, jossa organisaation matala hierarkia ja tiivis tiimien välinen yhteistyö luovat välittävän työilmapiirin. Lekolarille onkin hiljattain myönnetty koko henkilöstön kattavat tutkimuskyselyn myötä Great Place to Work serifikaatti. Lue lisää Lekolarilla työskentelystä täältä: https://greatplacetowork.fi/sertifioidut/lekolar/
Toivottavasti kuulemme sinusta pian! Laitathan hakemuksen oheisen linkin kautta. Rekrytoinnin seuraavaan vaiheeseen sisältyy videotehtävä, joten tarkkailethan sähköpostiasi. Lisätietoja tehtävästä antaa Baronan konsultti Elias Kalliomäki, elias.kalliomaki@barona.fi.
HUOM! Jätäthän hakemuksen hakulomakkeen kautta, sillä emme voi tietoturvasyistä huomioida sähköpostitse lähetettyjä hakemuksia.
Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä