Kuvaus

Sykkiikö sydämesi kirjanpidolle ja tilinpäätökselle? Nautitko asiakaslähtöisestä ongelmanratkaisusta? Olisitko kaipaamamme työkaveri, jossa yhdistyy taloushallinnon osaaminen sekä ymmärrys erilaisista asiakkaista ja liiketoimintaympäristöistä? Näetkö itsesi osana ammattitaitoista, avuliasta ja asiakkaiden tukimuurina seisovaa tiimiämme? Haluat kehittää ja kehittyä?

Tilaisuutesi on koittanut, sillä meillä on haussa taloushallinnon palveluihimme

Accounting Specialist

laatimaan, raportoimaan ja analysoimaan asiakkaidemme luvut. Työ on monipuolista ja sisältää ulkoista laskentaa sekä asiakkaan talouden tuntemista monesta eri näkökulmasta. Automaatio hoitaa meillä yksinkertaiset työvaiheet, joten saat keskittyä mielekkäämpiin tehtäviin, asiakkaiden sparraamiseen ja järjestelmien tehokkaaseen hyödyntämiseen. Meillä pääset työskentelemään alan parhaiden järjestelmien parissa.

Tässä tehtävässä menestyt mikäli
– Olet positiivinen, ratkaisukeskeinen ja nautit asiakaskontakteista
– Sinulla on vähintään 2-3 vuoden kokemus kirjanpidosta ja tilinpäätöksen laadinnasta
– Työn korkea laatu ja asioiden loppuun saattaminen on sinulle kunnia-asia
– Olet järjestelmäorientoitunut ja haluat oppia hyödyntämään niitä tehokkaasti
– Innostut automaatiosta ja sen tuomista mahdollisuuksista
– Oman työn hallinta ja priorisointi onnistuu vaivatta
– Sinulta löytyy joustavuutta vaihtelevissa tilanteissa ja paineensietokykyä
– Haluat olla mukana kehittämässä tiimin työskentelytapoja ja vaikuttaa positiivisesti liiketoimintamme kehittymiseen

Haluamme, että viihdyt meillä

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja monipuolisen tehtävän lisäksi mahdollisuuden kehittyä ja luoda menestystarinaa kansainvälisessä ja kasvavassa organisaatiossa suuren yrityksen henkilöstöeduista nauttien. Meillä saat mm. lounasedun, liikunta/kulttuuri/hyvinvointiedun, taukojumpat, laajan työterveyshuollon, kattavat tietopalvelut, sähköisen oppimisalustan sekä työvälineet myös etätyökonttorillesi käyttöösi. Tuemme sinua kattavasti myös KLT-tutkinnon suorittamisessa. Voit tehdä töitä niin Helsingin, Tampereen, Joensuun, Lappeenrannan, Imatran, Jyväskylän, Kuopion, Turun, Mikkelin, Lahden, Varkauden tai Oulun toimistoltamme kuin isolta osin myös etänä kotoa käsin.

Terveiset tiimikavereiltasi

Tulevat tiimikaverisi lupaavat, että pääset loistamaan omilla vahvuuksillasi, jakamaan osaamistasi ja oppimaan uutta kollegoilta. Teemme töitä itsenäisesti yhdessä. Pääset haastamaan itseäsi monipuolisissa tehtävissä ja seinän tullessa vastaan lähdemme tiiminä yhdessä kaatamaan seinää tai rakentamaan tikkaita. Talomme noin 400 talouden osaajasta löytyy aina laadukas ja asiantunteva apu!

Oletko sinä tiimimme kaivattu vahvistus?

Jätäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 23.12.2024. Toimithan nopeasti, sillä aloitamme hakemusten läpikäynnin ja haastattelut jo hakuaikana ja täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä saat puhelimitse: Hannele Laaja 10.-11.12. klo 9-14 ja 17.-18.12. klo 10-14 p. 040 178 4343, Reija Härkönen 13.12. klo 10-14 ja 19.12. klo 13.00-14.30 p. 050 337 2162.

Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 8 000 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.

Haluatko tietää lisää työskentelystä Accounting -liiketoiminnassamme? Lue blogimme Azetsin CI-ryhmä kehittää parhaita työtapoja tai Töissä taloushallinnon ammattilaisena! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.

Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:

@Instagram, @Facebook, @LinkedIn, @X

Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä

Tagged as: suomi