Overview

Hei sinä taloushallinnon alalta valmistunut tulevaisuuden ammattilainen! Onko taskussasi jo hiukan työkokemusta tai koulun harjoittelut tehtynä taloushallinnon töiden parissa? Tässä olisi hieno tilaisuus vakituiseen työsuhteeseen ja oppimiseen työn ohessa!

Haemme nyt asiakkaallemme aloittavaa taloushallinnon työntekijää vakituiseen työsuhteeseen Tampereelle.

Työtehtävät koostuvat reskontran hoidosta, osto- ja myyntilaskujen käsittelystä, yhteydenpidosta taloushallinnon sidosryhmien kanssa sekä muista avustavista taloushallinnon ja toimistotyön työtehtävistä.

Työ on arkipäivisin tehtävää päivätyötä ja sitä voi tehdä hybridimallilla. Työtunteja tehdään 37,5 h/vko. Palkka määräytyy osaamisesi ja kokemuksesi mukaan. Yrityksen toimipiste sijaitsee Tampereen keskustassa. Työt alkavat mahdollisimman pian, heti sopivan henkilön löydyttyä.

Tämä työ tarjoaa sinulle:
– vakituisen työn
– säännölliset työajat sekä hybridimallin
– mahdollisuuden oppia ja kehittyä ammatillisesti sekä kasvaa myös vastuullisempiin tehtäviin

Odotamme, että sinulla olisi vahva kiinnostus taloushallintotyötä kohtaan, oppimiskykyä, halua tarttua uusiinkin työtehtäviin sekä hymyä huulilla.

Hae tehtävään heti, sillä pyrimme täyttämään työtehtävän pikimmiten!
Hakeminen meille on nopeaa: täytä hakemus osoitteessa https://www.click-hp.fi/hakemus/21771. Kerro hakemuksessasi osaamisestasi ja aikaisemmasta työkokemuksestasi. Kaikissa tehtävään liittyvissä asioissa soita rohkeasti, niin jutellaan lisää! Kaikki lisätiedot puhelimitse arkisin klo 15.00-16.00 rekrytointikonsultti Henna Tervolta, puh. 050 411 2704.
37,5 h/vko

Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä