Overview

Olemme Wash UP, siivousalan yritys, joka on toiminut menestyksekkäästi Suomen markkinoilla jo yli 14 vuoden ajan. Vaikka maailma on epävarma, jatkamme vakaata kasvua, kehittymistä ja asemamme vahvistamista. Haemme joukkoomme Customer Success Specialistia, josta tulee tärkeä tukihenkilö ja luottokumppani yksityisasiakkaillemme.

Etsimme henkilöä, joka haluaa olla tapahtumien keskipisteessä, vaikuttaa yrityksen kehitykseen ja tehdä merkityksellistä asiakastyötä.
Työtehtäviisi kuuluu:
Uusien yksityisasiakkaiden yhteydenottojen vastaanottaminen ja käsittely (puhelimitse, sähköpostitse sekä muiden kanavien kautta)
Yhteyshenkilönä toimiminen: asiakkaiden kysymyksiin vastaaminen, tilausten vahvistaminen, ongelmien ratkaiseminen ja koko prosessin koordinointi sopimuksen allekirjoittamisesta alkaen
Palvelun laadun seuranta ja asiakaspalautteisiin reagointi
Asiakaslähtöinen ja nopea viestintä sekä selkeä tiedonkulku tiimin sisällä
Tiivis yhteistyö operatiivisen tiimin kanssa

Edellytämme sinulta:
Kokemusta asiakastyöstä (siivousalan kokemus katsotaan eduksi)
Kyky työskennellä tehokkaasti paineen ja monien yhtäaikaisten tehtävien alla
Nopeaa ja vastuullista päätöksentekoa
Ratkaisukeskeisyyttä ja rauhallisuutta muuttuvissa tilanteissa
Selkeää, ammattimaista ja empaattista viestintää
Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa (suullisesti sekä kirjallisesti)
Tarjoamme sinulle:
Palkkaus alk. 2500 €/kk riippuen taidoistasi ja kokemuksestasi.
Täysin ETÄTYÖNÄ tehtävän työn
Itsenäisen ja vastuullisen roolin – sinä järjestät työsi
Mahdollisuus olla mukana luomassa ja kehittämässä käytäntöjä, ei vain seuraamassa niitä.
Mukavan ja sitoutuneen tiimin, jossa ei unohdeta huumoria edes kiireen keskellä.
Wash UP arvostaa oma-aloitteisuutta, itsenäisyyttä ja aikuista otetta työhön. Jos haluat olla enemmän kuin vain asiakaspalvelija – oikea kumppani asiakkaillesi – lähetä CV:si osoitteeseen rekry@washup.fi!
8-16

Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä