Overview

Tekninen asiakaspalvelija

Etsimme asiakkaallemme DOC (Digital Office Company) teknistä asiakaspalvelijaa vakituiseen, kokoaikaiseen työhön Espooseen. Asiakaspalvelutiimi kasvaa ja etsimme uutta osaajaa tiimin vahvistukseen vastaamaan yritysasiakaspalvelusta.

Digital Office Company eli DOC on vuonna 1996 perustettu kotimainen yritys, joka tarjoaa nykyaikaisia tiedonhallinnan ratkaisuja eri kokoisille organisaatioille. Toimipisteet sijaitsevat Espoossa, Hämeenlinnassa, Lahdessa ja Lappeenrannassa.

Tekninen asiakaspalveluhenkilö vastaa asiakkailta tulevien monitoimilaitteiden (tulostimet, monitoimilaitteet ja skannerit) tukipyyntöihin ja auttaa asiakkaita puhelimitse ratkomaan tulostuslaitteiden ongelmatilanteita. Tehtäviin kuuluu myös asiakkaiden tulostustarvikepyyntöjen vastaanottaminen, tilausten ja kirjausten tekeminen yrityksen järjestelmiin sekä tarviketilausten tekeminen tukkureilta ja päämiehiltä. Myös asiakasrekisterin ylläpito, huoltotöiden tilaaminen sekä asiakaskoordinointi ovat osa tehtävää.

Olet etsimämme osaaja, mikäli omaat jo kokemusta asiakaspalvelusta sekä teknistä osaamista. Suureksi eduksi katsomme aiemman kokemuksen ja osaamisen tulostuslaitteista. Myös aiempi kokemus eri järjestelmien käytöstä sekä yleinen ymmärrys IT-alasta katsotaan eduksi. Tehtävässä on oltava erinomainen suomen kielen taito ja sujuva englannin kielen osaaminen. Töitä tehdään ammattimaisesti, pitkäjänteisesti ja positiivisesti. Toivomme näitä piirteitä myös tulevalta tekniseltä asiakaspalvelijalta.

Tarjoamme mielenkiintoisen tehtävän yritysasiakaspalvelussa mukavien kollegoiden parissa. Tehtävässä pääset sukeltamaan teknisten haasteiden pariin ja oppimaan uutta päivittäin! Tehtävään saat kattavan perehdytyksen ja tiimin tuen. Palkkaus määräytyy osaamisen ja kokemuksen mukaan.

Tehtävä on kokoaikainen ja vakituinen, töitä tehdään pääsääntöisesti Espoon toimistolta käsin arkisin 8.0016.00. Palkkaus tapahtuu aluksi Eezy Henkilöstöpalveluille ja työn tukena on Digital Office Companyn kollegoiden lisäksi Eezyn HR-konsultti.

Toivomme uuden teknisen asiakaspalvelijan aloittavan tehtävässä heinäkuun alussa ja haastattelut aloitetaan jo hakuaikana viikolla 22. Jos tehtävä vaikuttaa sinulle sopivalta, jätäthän hakemuksesi mahdollisimman pian!

Lisätietoja tehtävästä antaa

Saara Rouvinen
HR-konsultti
050449 9538
saara.rouvinen@eezy.fi

Eezy Oyj on Suomen laajin työelämän asiantuntijatalo, jonka missiona on olla hyvän työelämän tekijä. Palvelemme asiakkaitamme mm. henkilöstövuokrauksen, yrityskulttuurimuotoilun ja johtamisen kehittämisen, rekrytointien, työllistämispalveluiden, kevytyrittäjyyden ja henkilöstötutkimuksien saralla. Me tunnemme suomalaisen työelämän sykkeen, koska työllistämme vuosittain n. 25 000 henkilöä, viemme läpi 900 organisaatioiden kehitysprojektia, analysoimme 200 000 henkilöstötutkimusvastausta ja teemme 3300 henkilöarviota. Liikevaihtomme oli 219 miljoonaa euroa vuonna 2023, ja osakkeemme noteerataan Helsingin Pörssin päälistalla. Eezy eläköön elämä ja työ. www.eezy.fi

Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä