Overview
Schmalz Oy Ab on saksalaisen Schmalz konsernin suomalainen tytäryhtiö, joka on myy ja markkinoi konsernin tuotteita Suomessa. Myytävät tuotteet ovat alipaineteknologian komponentteja, alipainetarraimia ja nostoavustimia kappaleiden nostamiseen, siirtelyyn ja käsittelyyn.
Pitkäaikaisen tehtävää hoitaneen työntekijän eläköitymisen vuoksi rekrytoidaan uusi myyntiassistentti.
Tehtävänäsi on toimia asiakkaiden, myyjien ja tehtaan välisenä linkkinä sisältäen mm:
– Tilausten vastaan ottaminen, järjestelmään kirjaaminen
– Tilausten toimittaminen tehtaalle ja tilausvahvistuksen lähettäminen asiakkaalle
– Toimituksen vahvistaminen asiakkaalle ja laskutus, sekä myyntireskontran hoitaminen
– Varaosatarjousten tekeminen hinnaston mukaisesti
– Myynnin raportointi kuukausittain
– Markkinointiviestintä (sähköposti ja some)
Saat:
– Vakituisen työsuhteen vakavaraisessa ja hyvämaineisessa yhtiössä
– Hyvän perehdytyksen Suomessa
– Kiinteän kuukausipalkan 2 800 €-3 300 €/kk, riippuen koulutuksesta ja kokemuksesta
– Laajan työterveyshuollon
– Muita työsuhde-etuja
– Mahdollisuuden osittaiseen etätyöhön
Edellytämme:
– Koulutusta kaupalliselta alalta (AMK tai vastaava)
– Vähintään 3 vuoden kokemusta vastaavasta työstä
– CRM-osaamista ja MS-ohjelmien käyttökokemusta
– Sujuvaa suomen ja englannin kielten kirjallista ja suullista osaamista
Eduksesi on (ei välttämätön):
– Kokemusta nykyaikaisesta markkinointiviestinnästä
Voit menestyä tässä tehtävässä, kun olet:
– Järjestelmällinen, oma-aloitteinen, ennakoiva ja suunnitelmallinen
– Hyvä kommunikoimaan erilaisten ihmisten kanssa
– Jämpti ja teet mitä lupaat
– Utelias selvittämään asiakkaan tarpeita
– Hyvä ratkaisemaan asiakkaan mahdollisia ongelmia
Jos koet olevasi etsimämme henkilö, lähetä hakemuksesi viimeistään 30.6.2025 mennessä.
Töiden aloitus sopimuksen mukaan elo-syyskuu 2025.
Huomioithan, että paikka voidaan täyttää ennen hakuajan päättymistä.
Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä