Overview
Kahden pienehkön yrityksen kirjanpidolliset työt ja laskutus. Käytössä ovat VismaNova ja Ventus software. Toisessa yhtiössä käytetään kumppanina tilitoimistoa ja toisessa kirjanpito hoidetaan itse. Tarkoitus on luoda toimintamalli, jossa molempien yritysten toimia samankaltaistetaan ja mahdollisesti tutkitaan jonkin uuden taloushallintajärjestelmän käyttöönottoa, tai vaihtoehtoisesti ulkoistetaan osa toiminnoista. Toisessa yhtiössä tapahtumia on noin 30 kuukaudessa, ja toisessa vastaavasti noin 200-300 kuukaudessa. Tehtävä sopii erinomaisesti myös osa-aikatyötä tai lisätienestiä hakevalle henkilölle. Etuna pidämme paikkakuntalaisuutta, kykyä siivota järjestelmät toimiviksi, kykyä rakentaa tehokas systeemi, ja lisänä aktiivista osallistumista taloushallinnon asioiden kehittämiseen.
sopimuksen mukaan
Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä