Overview

Tehtävän kuvaus

Työtä voi tehdä pääsääntöisesti etänä, esimerkiksi kotitoimistolta, mutta edellytämme valmiutta saapua Espoon toimistollemme sovittaessa. Työaika on 8-20 tuntia viikossa, ja tehtävät painottuvat ensisijaisesti arkipäivien aamuihin. Toivomme, että olet joustava ja pystyt tekemään loma-aikoina pidempiä tuurauksia.

Työtehtäviisi kuuluu esimerkiksi:

-Tiedonhaku järjestelmistä reklamaatioiden selvittelyä varten.
-Viestintä: Päivittäinen kommunikaatio sidosryhmien (päämiehet ja jakajat) kanssa.
-Dokumentointi: Tietojen päivitys ja dokumentointi erilaisiin järjestelmiin.

Odotamme sinulta
-Kielitaito: Erinomainen englannin ja suomen kielen taito.
-IT-taidot: Hyvät tietotekniset taidot ja kyky ottaa haltuun useita uusia tietojärjestelmiä.
-Työote: Järjestelmällinen, ratkaisukeskeinen ja proaktiivinen ote työhön.
-Asenne: Reipas asiakaspalveluasenne sekä kyky kantaa vastuuta ja toimia oma-aloitteisesti.
-Paineensietokyky: Hyvä kyky toimia kiireisessä aikataulussa ja koordinoida useita tehtäviä samanaikaisesti.
-Lisäksi katsomme eduksesi kokemuksen vaativista asiakaspalvelutehtävistä, jakelutoiminnasta ja/tai logistiikka-alalta.

Miksi liittyä Movelt Oy:n tiimiin?
-Joustavat työajat ja etätyömahdollisuus: Pääsääntöisesti etätyötä, mutta toimistolla työskentelystä sovitaan tarvittaessa.
-Vakaat ja monipuoliset työtehtävät: Mahdollisuus kehittää omaa osaamistasi haasteita tarjoavassa roolissa, ja mahdollisuus toimia monipuolisessa ympäristössä.
-Kattava perehdytys: Saat tehtävään perusteellisen perehdytyksen, joka varmistaa onnistumisesi roolissa.

Kiinnostuitko?

Jos tehtävä herätti mielenkiintosi, hae paikkaa heti! Aloitamme haastattelut jo hakuaikana, ja tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Liity Movelt Oy:n joukkoon ja auta heitä vastaamaan asiakkaiden muuttuvien tarpeiden haasteisiin odotamme innolla hakemustasi!

Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä