Overview

Pääasiallisia vastuualueitasi ovat:

– hallituksen- ja yhtiökokousten valmistelu, kokouksiin osallistuminen ja pöytäkirjojen laatiminen
– taloyhtiöiden talouden hoito yhdessä kirjanpitäjän kanssa ja toimintakertomuksen ja talousarvion laadinta
– kiinteistöjen huoltoon liittyvien asioiden koordinointi
– yhteistyö eri sidosryhmien, kuten osakkaiden, urakoitsijoiden ja asukkaiden, kanssa

Työsi on olennainen osa kiinteistöjen sujuvaa ja vastuullista hoitoa. Roolissasi pääset myös ennakoimaan tulevia tarpeita ja varmistamaan, että kiinteistöjen ylläpito sujuu joustavasti ja tehokkaasti. Meillä on tärkeää, että työntekijämme pitävät asiakaslupauksemme – laadukas palvelu ja asiakkaiden tarpeiden kuunteleminen ovat toimintamme kulmakiviä. Tässä tehtävässä pääset vaikuttamaan suoraan ihmisten arkeen ja rakentamaan pitkäaikaisia, luottamuksellisia asiakassuhteita.

Toivomme hakijalta:

– tekninen tai muu soveltuva koulutus
– isännöintialan koulutus (IAT tai vastaava) tai aikaisempaa kokemusta alalta
– hyviä viestintä-, asiakaspalvelu- ja kokoustaitoja
– suomen ja ruotsin kielen taito (suullinen ja kirjallinen)
– kykyä organisoida ja priorisoida tehtäviäsi tehokkaasti
– IT-taitoja digitaaliseen toimintaympäristöön, erityisesti isännöintialan ohjelmistojen käyttöä
– oma-aloitteista ja vastuullista työotetta
– vaatimuksena työn suorittamiseen on oma auto, sillä liikkuminen kohteiden välillä on välttämätöntä

Tarjoamme sinulle:

– monipuolisen ja vastuullisen työn kasvavassa yrityksessä
– mahdollisuuden kehittää omaa osaamistasi ja kasvaa isännöintialan huippuosaajaksi
– asiantuntevan tiimin tuen
– modernit työvälineet ja ohjelmistot

Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä


Katso kaikki työpaikat: kaikkityopaikat.fi/tyopaikat