Overview

Oletko Mepco-järjestelmän asiantuntija, joka viihtyy teknologian ja asiakastyön rajapinnassa? Innostutko monipuolisesta roolista, jossa pääset ratkomaan pulmia ja helpottamaan asiakkaiden arkea laadukkailla ratkaisuilla? Kaipaatko nopeatempoisen arjen tueksi joustoa ja sujuvan etätyömallin? Jos nyökyttelet, saatat olla etsimämme

HRMS Consultant Mepco

vahvistamaan HRMS-yksikköämme. Tiimiläiset työskentelevät ympäri Suomea, ja monipaikkaisuuden ja sujuvan etätyön ansiosta toivotamme sinut tervetulleeksi minkä tahansa toimipisteemme työyhteisöön.

Tässä roolissa työskentelet Mepco-järjestelmän käyttöönottoprojektien, konsultoinnin ja kehittämisen parissa. Ratkot asiakkaidemme haasteita ja tarjoat heille arkea helpottavia, räätälöityjä ratkaisuja. Laaja palveluvalikoimamme yhden katon alla mahdollistaa kokonaisvaltaiset ratkaisut, ja panostamme vahvasti jatkuvaan kehittämiseen ja parhaiden käytäntöjen luomiseen.

Moniasiakasympäristössä jokainen päivä tuo mukanaan uusia tilanteita. Asiakkaamme edustavat useita eri toimialoja, mikä tekee työstä vaihtelevaa ja tarjoaa jatkuvasti oppimismahdollisuuksia. Pääset vaikuttamaan asiakasratkaisuihin konkreettisesti niin pienissä muutostöissä kuin useiden kuukausien laajoissa käyttöönottoprojekteissa. Teemme tiivistä yhteistyötä yli tiimirajojen esimerkiksi myynnin teknisenä tukena ja palkanlaskijoiden kanssa, varmistaen sujuvat prosessit ja laadukkaat ratkaisut.

Arkeesi kuuluu esimerkiksi

– Mepco-järjestelmän määrittelyt ja käyttöönotot
– asiakkaiden konsultointi, tukeminen ja kouluttaminen järjestelmään liittyen
– kehityspyyntöjen toteutus, koordinointi ja työmääräarvioit
– tiivis ja proaktiivinen asiakasyhteydenpito ja yhteistyöpalaverit
– yhteistyö järjestelmätoimittajan ja sisäisten sidosryhmien kanssa
– työskentelyn standardointi ja parhaiden käytäntöjen kehittäminen.

Ketä etsimme?

Sinulla on vahva tekninen ymmärrys Mepcosta, olitpa sitten järjestelmäasiantuntija, pääkäyttäjä tai teknisesti orientoitunut palkka- tai henkilöstöhallinnon asiantuntija. Kun kurkkaat järjestelmän pellin alle, ymmärrät taustalla olevia kokonaisuuksia ja niiden kytkeytymistä HR-prosesseihin ja työlainsäädäntöön.

Työssäsi viihdyt järjestelmien ja asiakastyön rajapinnassa, ja lähestyt ongelmia ratkaisukeskeisesti ja uteliaasti. Etsit uusia tapoja tehdä asiat entistä paremmin, ja autat myös muita huolellisella dokumentoinnilla ja osaamistasi jakamalla. Hallitset ja priorisoit työtäsi tehokkaasti, pitäen kiinni laadusta myös nopeatempoisessa arjessa.

Tehtävässä onnistumisen edellytykset ovat

– aiempi kokemus Mepco-järjestelmän implementoinnista sekä hyvä ymmärrys sen teknisistä ominaisuuksista
– soveltuva koulutustausta esimerkiksi IT:n, kauppatieteiden, liiketalouden tai henkilöstöjohtamisen parista
– asiakaslähtöinen, konsultoiva ja proaktiivinen työskentelyote
– hyvä kyky ratkaista ongelmia ja hahmottaa laajempia kokonaisuuksia
– sujuva suomen ja hyvä englannin kielen kirjallinen ja suullinen taito.

Miksi juuri meille?

Meillä pääset osaksi lämminhenkistä järjestelmäasiantuntijoiden joukkoa, josta löytyy laajalti osaamista eri järjestelmistä saat siis näkemystä, ideoita ja tukea yli järjestelmärajojen. Monipuolinen asiakaskunta ja projektityön vaihteleva arki takaavat jatkuvan oppimisen työssäsi. Vaikka moniasiakasympäristössä järjestelmäasiantuntijan arki voi usein olla nopeatempoista, me tuemme työn ja yksityiselämän tasapainoa tarjoamalla joustoa ja sujuvan etätyömallin.

Azets työnantajana

Azetsilla olet liiketoimintamme sydän meillä jokaisen yksilöllinen panos ja näkemys on tärkeässä osassa yhteistä tarinaamme. Luotamme työntekijöidemme asiantuntijuuteen, ja meillä pääsee keskittymään ensiluokkaisen asiakaskokemuksen ja palvelun tuottamiseen. Kasvava kansainvälinen organisaatiomme nojaa vahvasti automaatiokehitykseen sekä tulevaisuuden työtapojen ja teknologioiden omaksumiseen. Työskentelemme alan parhailla työkaluilla alan parhaiden kollegoiden tukemana. Monipuolisten tehtävien ja osaavan asiantuntijayhteisön tuen lisäksi edistämme kehittymistä kattavalla koulutustarjonnalla, työnkiertomahdollisuuksilla ja ison talon urapoluilla.

Kiinnostuitko?

Kuulemme mielellämme lisää sinusta! Hakeminen on helppoa ja nopeaa täytä vain yhteystietosi sekä lisää CV:si, hakemuskirjeesi ja alustava palkkatoiveesi. Arvostamme yhdenvertaisuutta ja monimuotoisuutta työyhteisössä, joten odotamme innolla hakijoita eri taustoista.

Haethan tehtävää mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään keskiviikkona 18.6.2025. Aloitamme hakemuksien läpikäynnin ja mahdollisesti myös ensimmäiset haastattelut jo hakuaikana. Jatkoon etenevät hakijat tekevät online-soveltuvuustestit, joiden tulokset käydään läpi toisessa haastattelussa HR:n, rekrytoivan esihenkilön ja yksikönvetäjän kanssa. Tehtävän mukaan saatamme lisäksi soittaa suosittelijoille, tarkistaa luottotiedot ja järjestää tapaamisen tulevien tiimiläisten kanssa.

Jos jokin jäi askarruttamaan, tiiminvetäjä Jenni Timonen antaa mielellään lisätietoja sähköpostitse (jenni.timonen@azets.com) tai puhelimitse (+358401947002) 4.6. klo 15-16 & 6.6. klo 8-9:30.

Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava kansainvälinen toimija, jolla on yli 9 000 työntekijää ja 190 toimipistettä kuudessa maassa. Olemassaolomme tarkoitus on parantaa työntekijöidemme, asiakkaidemme ja yhteiskuntamme työelämää kestävästi ja vastuullisesti. Yli 100 000 asiakasta luottaa meihin liiketoimintansa tarpeissa, jotta he voivat keskittyä olennaiseen.

Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä