Overview
Haluatko tehdä mielenkiintoista ja haastavaa työtä erinomaisessa työympäristössä työeläkealan uudistajassa Kevassa?
Haemme Suomen suurimman työeläkevakuuttajan Compliance-, riskienhallinta- ja hallintoyksikköön osaavaa ja motivoitunutta hankinta-asiantuntijaa määräaikaiseen työsuhteeseen vanhempainvapaan ajaksi. Tehtävä täytetään 1.6.2025 tai sopimuksen mukaan ja se jatkuu arviolta toukokuun loppuun 2026.
Toimit Kevan hankintaprosessin kannalta keskeisessä asiantuntijaroolissa. Tässä monipuolisessa tehtävässä toimit itsenäisesti organisaatiotasoisena hankintojen asiantuntijana. Saat tehtävääsi vahvan tuen Juridiset palvelut -yksiköltä. Työtehtäviisi kuuluu liiketoiminnan tukeminen hankintaprosessin eri vaiheissa hankinnan suunnittelusta sopimusten allekirjoitukseen.
Hankintoja kehitetään Kevassa jatkuvasti ja haettavan roolin tehtäviin kuuluu lisäksi hankintaprosessin toimintamallien kehittäminen ja jalkauttaminen, mallipohjien luominen ja ylläpitäminen sekä muut hankintojen vuosikellon mukaiset tehtävät, mm. hankinnoista raportointi. Päivittäisiin työtehtäviin kuuluu myös kevalaisten neuvonta erilaisissa hankintoihin ja sopimushallintaan liittyvissä kysymyksissä, joiden aiheet vaihtelevat pienhankinnoista isojen palveluhankintojen järjestämiseen.
Tehtävän itsenäisyyden vuoksi pääset näkemään työsi konkreettiset tulokset, jotka helpottavat kevalaisten arkea hankintojen tekemisen parissa. Lisäksi autat liiketoimintoja varmistamaan, että hankinnat palvelevat niille asetettuja tavoitteita.#_msocom_1
Tarjoamme sinulle
Tarjoamme sinulle osaamisesi kokoisen roolin. Olemme alamme uudistaja ja se näkyy myös toimintatavoissamme.
Kannustamme itsenäiseen ja rohkeaan ajatteluun ja omien kehitysideoiden esille tuomiseen. Tuemme jatkuvaa oppimista ja ammatillista kehittymistäsi. Jaamme avoimesti osaamistamme niin omassa tiimissämme kuin Kevan muidenkin asiantuntijoiden kesken.
Meillä työskennellessäsi saat
– mahdollisuuden päästä kehittymään alasi huipuksi
– osaavan tiimin ja arvostetun ja vakaan työnantajan tuen
– laadukkaan ja viihtyisän työympäristön Helsingin Kaisaniemessä
– aidon mahdollisuuden työn ja muun arjen yhteensovittamiseen joustavasti
– kilpailukykyiset henkilöstöedut.
Odotamme sinulta
Tehtävässä menestyminen edellyttää
– kokemusta julkisen organisaation hankinta-asiantuntijaa vastaavista tehtävistä
– hankintalain ja oikeuskäytännön riittävää tuntemusta
– hyvää kokonaisuuksien hahmotuskykyä
– analyyttista työskentelyotetta, kehittymis- ja muutosmyönteisyyttä sekä reflektointikykyä
– kykyä toimia sekä itsenäisesti että yhteistyössä muiden kanssa;
– erinomaisia viestintätaitoja; kykyä kiteyttää asiat #_msocom_2#_msocom_3#_msocom_4#_msocom_5sekä suullisesti että kirjallisesti ymmärrettävästi monenlaisille sidosryhmille hallituksesta asiantuntijoihin;
– hyvää suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa sekä sujuvaa englannin kielen taitoa.
Lisätietoja
Tehtävä on määräaikainen ja alkaa 1.6.2025 tai sopimuksen mukaan ja jatkuu arviolta toukokuun 2026 loppuun.
Lisätietoja tehtävästä antaa hallintojohtaja Markus Mankin, puh. 040 670 1483 tai markus.mankin@keva.fi. Parhaiten tavoitat hänet puhelimitse 2.5.2025 klo 913.
Keva edistää tasa-arvoa ja yhdenvertaisuutta sekä arvostaa henkilöstönsä monimuotoisuutta. Toivomme hakijoiksi eri-ikäisiä ja eri sukupuolia olevia henkilöitä sekä kieli-, kulttuuri- tai muihin vähemmistöihin kuuluvia henkilöitä.
Jätä hakemuksesi, palkkatoiveesi ja CV ilman todistusjäljennöksiä 15.5.2025 klo 16.00 mennessä. Otamme huomioon vain rekrytointijärjestelmämme kautta määräaikaan mennessä saapuneet hakemukset.
Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä