Overview

Tehtävässä toimit osana hallintopalveluiden tiimiä vastaten monipuolisista asiakirjahallinnon, päätöksenteon tuen ja yleishallinnon tehtävistä. Pääset työskentelemään läheisessä yhteistyössä kaupungin viranhaltijoiden ja toimielinten kanssa, mahdollistaen sujuvan päätöksenteon ja laadukkaan hallinnon arjessa.

Tule mukaan rakentamaan sujuvaa hallintoa ja toimivaa arkea Kalajoelle!

Keskeiset tehtävät:
Kirjaamon ja asiakirjahallinnan tehtävät (mm. asiakirjojen vastaanotto, kirjaaminen ja käsittely)
Päätöksenteon valmistelun ja kokousprosessien tuki (esityslistat, pöytäkirjat, kokousjärjestelyt)
Asiahallintajärjestelmän (mm. Dynasty) pääkäyttäjätehtävät
Yleishallinnon toimistotehtävät ja arkistonhoito

Odotamme sinulta:
Soveltuvaa korkeakoulututkintoa tai vähintään toisen asteen tutkintoa
Hyviä tietoteknisiä valmiuksia ja kiinnostusta järjestelmätyöhön
Huolellisuutta, oma-aloitteisuutta ja hyviä yhteistyötaitoja
Kokemus asiakirjahallinnasta ja kunnallisesta päätöksenteosta katsotaan eduksi

Tarjoamme:
Monipuolisen ja vastuullisen tehtävän kunnallishallinnon ytimessä
Ammattitaitoisen ja innostavan työyhteisön tuen
Hyvät mahdollisuudet kehittää omaa osaamista
Kalajoen kaupungin henkilöstöedut ja joustavat työjärjestelyt

Tehtävässä sovelletaan 6 kk koeaikaa. Valitun tulee ennen tehtävän vastaanottamista esittää hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan. Työ on pääasiassa lähityötä ja käytössä on liukuva työaika sekä mahdollisuus osittaiseen etätyöhön erikseen sovittaessa.

Palkkaus ja palvelussuhteen ehdot: Tehtävä sijoittuu KVTES:n mukaisiin ehtoihin ja palkkahinnoitteluun.

Työ alkaa: sopimuksen mukaan

Hakuaika päättyy 30.5.2025 klo 16.00

Huomioithan, että käsittelemme hakemuksia jo hakuajan kuluessa ja paikka voidaan täyttää heti sopivan henkilön löydyttyä.

Kiinnostuitko?
Haku tehtävään tapahtuu Kuntarekryn sähköisen palvelun kautta, www.kuntarekry.fi.

Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä


Katso kaikki työpaikat: kaikkityopaikat.fi/tyopaikat