Overview
Innostutko urheilukaupasta, markkinoinnista ja digitaalisesta kaupasta? Osaatko sujuvasti liikkua eri digikanavien ja kohderyhmien välillä ja tunnistaa kaupallisia mahdollisuuksia? Jos vastasit kyllä, liity ammattitaitoiseen urheilukaupan markkinointitiimiimme!
Intersport Finland Oy, joka toimii K-ryhmässä, on Suomen johtava urheilukauppa. Meillä työskentelee yli 900 henkilöä eri tehtävissä. Menestyksemme perustuu laajaan urheilu- ja vapaa-ajan tuotteiden valikoimaan, alan parhaaseen palveluun, laadukkaisiin tuotteisiin sekä helppoon ja viihtyisään asiointiin. Asiakaslähtöisyytemme perustana on tiivis yhteistyö kauppiaiden, Intersport Finland Oy:n ja kansainvälisen Intersportin (IIC) välillä.
Tehtäviisi kuuluu Intersport ja Budget Sport -ketjuissa:
– ketjujen hakumainonnan (SEM + SEO) toteuttaminen ja kehittäminen – koordinoida digimarkkinoinnin kokonaisbudjettia ja optimoida mediainvestointeja – digitaalisen markkinointiyhteistyön koordinointi omien vastuubrändien osalta – suunnitella ja kehittää digitaalista markkinointia ketjujen markkinointipäälliköiden kanssa – kehittää asiakasdatan käyttöä ja asiakkuusmarkkinointia osana digimainontaa – optimoida ja varmistaa ketjujen ja verkkokauppojen kampanjatoteutuksia – tehdä tiivistä yhteistyötä mainos- ja digitoimistojen kanssa – seurata aktiivisesti tuloksia ja kehittää kampanjoita tavoitteiden mukaisesti
Odotamme sinulta:
– tehtävään sopivaa kaupallista koulutusta ja useamman vuoden kokemusta digimarkkinoinnin toteuttamisesta ja johtamisesta – vahvaa näyttöä kasvuhakuisesta ja tuloksellisesta digimarkkinoinnin toteuttamisesta – kokemusta monikanavaisesta markkinoinnista ja markkinointiteknologioiden tuntemusta – ulospäinsuuntautuneisuutta ja oma-aloitteisuutta tiimityöskentelyssä – vastuuntuntoa, järjestelmällisyyttä ja lupauksista kiinni pitämistä – prosessien kehittämistä ja johtamista eri sidosryhmien välillä – erinomaista kirjallista ja suullista suomen sekä englannin kielen taitoa – työskentelemme joustavasti hybridityömallissa, ja odotamme tapaavamme sinut Kampuksellamme kolmena päivänä viikossa
Tarjoamme sinulle:
– mahdollisuuden kehittää ja toteuttaa laajaa kasvuhakuista digimarkkinointistrategiaa – paikallisen ja kansainvälisen markkinointitehtävän monikanavaisessa liiketoimintaympäristössä – yhteistyön maailman johtavien urheilubrändien kanssa – aktiivisen ja sporttisen työympäristön Keskon Kampuksella – urheilusta ja markkinoinnista innostuneet kollegat – Kesko-konsernin työsuhde-edut ja verkoston
Kyseessä on vakituinen työsuhde.
Lisätietoja tehtävästä antaa Head of Marketing Aki Kaipainen aki.kaipainen@kesko.fi
Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen 7.5.2025 mennessä oheisen linkin kautta. Paikka täytetään sopivan hakijan löydyttyä.
Me K-ryhmässä arvostamme monimuotoisuutta ja uskomme,
että erilaiset taustat ja näkökulmat ovat avain menestykseen. Pyrimme luomaan
työympäristön, jossa jokaisella on mahdollisuus kehittyä. Yhdenvertaisuus,
syrjimättömyys ja oikeudenmukaisuus ovat keskeisiä periaatteitamme
rekrytoinnissa, palkitsemisessa ja urakehityksessä.
Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä
Katso kaikki työpaikat: kaikkityopaikat.fi/tyopaikat