Overview
Asiakkuuspäällikkö – Rakennatko seuraavan menestystarinan apteekkien kanssa?
Haemme tiimiimme asiakkuuspäällikköä pääkaupunkiseudun / Tampereen alueelle. Meillä Apteamilla on tehtävänä tuoda apteekkialalle parempaa ymmärrystä ja osaamista apteekin henkilöstön vaikutuksesta talouteen ja tarjota asiakkaille ratkaisuja, joilla he voivat hallinnoida omaa henkilöstöään järkevästi ja taloudellisesti.
Osaatko kuunnella asiakasta tarkasti, ymmärtää hänen tarpeitaan ja rakentaa luottamuksellisia suhteita? Innostutko, kun pääset kehittämään yhteistyötä ja työskentelemään läheisesti apteekkien arjessa siellä, missä jokaisella ratkaisulla on merkitystä?
Mikäli vastasit kyllä, saatat olla etsimämme Asiakkuuspäällikkö.
Työ alkaa elokuun puolivälin ja syyskuun alkupuolen välillä toivomme, että olet valmis aloittamaan silloin.
________________________________________
Mitä roolisi sisältää?
Asiakkuuksien kehittäminen
Et tyydy pelkkään ylläpitoon viet asiakkuudet eteenpäin. Tunnet asiakkaasi, ennakoit heidän tarpeitaan ja viet yhteistyön seuraavalle tasolle.
Yhteistyö tiimin kanssa
Toimit tiiviissä yhteistyössä vuorosuunnittelijoiden ja muiden asiantuntijoiden kanssa. Ymmärrät, miten asiakastarpeet kytkeytyvät operatiiviseen arkeen.
Apteekkiyrittäjyyden ymmärrys
Apteekkarit ovat yrittäjiä sinä ymmärrät heidän toimintaympäristönsä, realiteettinsa ja odotuksensa.
Liikkuva ja vaihteleva työ
Työskentelet asiakkaiden luona, osallistut tiimin toimintaan ja kehität ratkaisuja yhdessä tilanteen mukaan.
Kokonaisuuksien hallinta
Vaikka et suunnittele vuoroja, ymmärrät työvuorosuunnittelun arkea ja huomioit sen asiakastyössäsi.
________________________________________
Mitä toivomme sinulta?
Hyvää ymmärrystä apteekkien liiketoiminnasta ja taloudesta sinun on hyvä olla työskennellyt apteekissa tai apteekkien sidosryhmien parissa, ehkäpä sinulla on myös farmaseuttinen tausta.
Kokemusta yrittäjyyden ja henkilöstöasioiden parista tiedät, mitä vaatii johtaa sekä ihmisiä että toimintaa.
Hyviä vuorovaikutustaitoja ja paineensietokykyä osaat esiintyä vakuuttavasti ja tilanteeseen sopivasti.
Lämminhenkisyyttä ja asiakaslähtöisyyttä kohtaat ihmiset arvostavasti ja ammattitaidolla.
Myyntitaitoa asiakassuhteiden kautta et ole aktiivimyyjä, vaan asiakkuuden kehittäjä, joka tukee ja sparraa asiakasta pitkäjänteisesti.
________________________________________
Tämä tehtävä ei välttämättä sovi sinulle, jos…
kaipaat täysin ennalta-arvattavaa työpäivää ja tarkasti rajattua tehtäväkuvaa. Tässä roolissa arki elää asiakkaiden mukana.
________________________________________
Mitä tarjoamme sinulle?
Merkityksellisen työn: Pääset vaikuttamaan suoraan asiakkaidemme kokemukseen ja liiketoiminnan kehitykseen.
Ammatillisen yhteisön: Tiimissäsi työskentelee vuorosuunnittelun, henkilöstön ja asiakkuuksien asiantuntijoita.
Vastuuta ja vapautta: Johdat omia asiakkuuksiasi itsenäisesti me tuemme sinua siinä.
Inhimillisen työyhteisön: Meillä tehdään työtä tosissaan, mutta rennossa ja hyvässä hengessä.
________________________________________
Hae näin:
Lähetä Liisalle liisa.haapakoski@apteam.fi CV:si, palkkatoiveesi ja hakemuksesi tai kerro meille omin sanoin, miten sinä viet asiakassuhteet uudelle tasolle. Meitä kiinnostaa ennen kaikkea se, kuka olet ja miten toimit tiimissä ja erilaisissa asiakastilanteissa.
Lähde: Työmarkkinatorin asiakastietojärjestelmä