Overview

Etsimme asiakkaallemme, nopeasti kasvavalle Einhell Finland Oy:lle, aktiivista ja organisointitaitoista Supply Chain Manageria vastaamaan toimitusketjun hallinnasta, mukaan lukien osto-, logistiikka- ja varastoprosessit. Monipuolisessa tehtävässä työskentelet tiiviissä yhteistyössä eri sidosryhmien kanssa ja vastaat toimitusketjun sujuvuudesta ja kustannustehokkuudesta retail-liiketoiminnan ympäristössä. Jo 60 vuotta toiminut Einhell Germany AG on yksi johtavista kansainvälisistä toimijoista tee-se-itse-sektorilla. Einhell on saksalainen laatumerkki, mikä on suunnattu erityisesti kotiin ja harrastekäyttöön. Valikoimasta löydät laajasti sähkö- ja akkutyökaluja rakennus- tai puutarhatöihin. Tuotteet ovat hintalaatu -suhteeltaan erittäin kilpailukykyisiä ja saaneetkin useita palkintoja tämän johdosta. Einhell-konserni työllistää noin 2 700 henkilöä yli 50 maassa ympäri maailmaa. Yhtiön tuotteita myydään yli 100 maassa ja yhtiön liikevaihto oli vuonna 2022 1.032,5 miljoonaa euroa. Päätehtäviisi kuuluu

Ostojen suunnittelu, ostotilausten teko ja ylläpito: Vastaat päivittäisestä ostotilausten hallinnasta varmistaen, että toimitukset saapuvat ajallaan ja oikeaan paikkaan.

Kuljetussopimukset: Hallinnoit ja neuvottelet sekä kotimaan että ulkomaan kuljetussopimuksia varmistamalla, että toimitukset tapahtuvat optimaalisesti ja kustannustehokkaasti.

Kuljetustilausten tekeminen: Varmistat, että kuljetustilaukset hoidetaan ajallaan ja täsmällisesti yhteistyössä logistiikkakumppaneiden kanssa.

Ulkoisen varastoinnin yhteyshenkilö: Toimit kontaktihenkilönä ulkoisille varastopalveluntarjoajille ja huolehdit varastointiratkaisujen sujuvasta toiminnasta.

Varaston arvon sekä -kierron seuranta: Seuraat ja analysoit varaston arvoa ja kiertonopeutta sekä optimoit varastotasot liiketoiminnan tarpeiden mukaan.

Order to Cash -prosessi: Vastaat tilaus-toimitus-ketjusta varmistaen, että asiakastilaukset käsitellään ja toimitetaan tehokkaasti.

Laskujen käsittely: Käsittelet ostolaskuja ja varmistat niiden oikeellisuuden sekä käsittelyn oikea-aikaisuuden.

Pääset mukaan: Kampanjoiden suunnitteluun ja tuotteiden hinnoitteluun.
Odotamme sinulta
Aiempaa kokemusta toimitusketjun ja logistiikan prosessien hallinnasta, mieluiten retail-sektorilta.
Ymmärrystä Purchase to Pay ja Order to Cash -prosessien hallinnasta ja kykyä kehittää ja optimoida tilaus-toimitus prosesseja.
Hyviä neuvottelutaitoja ja kokemusta kuljetussopimusten hallinnasta.
Kykyä analysoida ja optimoida varastotasoja.
Aiempaa kokemusta toimimisesta toiminnanohjausjärjestelmien kanssa.
Oma-aloitteisuutta ja proaktiivisuutta.
Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa, muu kielitaito katsotaan eduksi.
Työ on kokoaikainen ja työsuhde solmitaan Einhell Finland Oy:n kanssa. Aloitus onnistuu joustavasti esimerkiksi marraskuussa 2024. Pääset työskentelemään Tampereen viihtyisällä ja uudenkarhealla toimistolla. Jos olet tuloshakuinen ja sytyt toimitusketjun kehittämisestä ja optimoinnista, lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen ja CV:si meille viimeistään 1.11.2024 mennessä. Käymme hakemuksia läpi ja etenemme sopivien hakijoiden kanssa prosessissa jo hakuaikana, joten toimithan nopeasti. Rekrytointiprosessista vastaa ValueSource Partners Oy ja lisätietoja tehtävästä antaa Kati Tallgren puh: 050 523 3969 tai sähköposti: kati.tallgren@values.fi. Huomioithan, että otamme hakemuksia vastaan vain urasivujemme kautta, emme sähköpostitse, tietoturva syistäValueSource Partners Oy. Ensimmäisenä yrityksenä Suomessa tarjoamme hankinnat kokonaispalveluna (Procurement as a Service). Asiakkaamme voivat täysillä keskittyä liiketoiminnan johtamiseen ja kasvuun – me hoidamme hankinnat ja operatiivisen ostamisen – aina ammattimaisesti ja tuloksellisesti. Työntekijämme muodostavat Hankinnan Huippujengin, jossa on jo 50 ammattilaista. Tiimimme kehittyy kovaa vauhtia alan johtavaksi toimijaksi. Toimintamme kattaa koko Suomen ja tukikohtamme sijaitsevat tällä hetkellä Turussa ja Tallinnassa. Tutustu meihin: www.values.fi

Source: Job Market Finland’s customer information system